با قلم سرلشکر فیروزآبادی

کتاب "سبک زندگی ایرانی اسلامی در مسیر سبز انتظار فرج" منتشر شد

کتاب "سبک زندگی ایرانی اسلامی برگرفته از جلال و زیبایی اخلاقی در مسیر سبز انتظار فرج" با قلم رئیس ستادکل نیروهای مسلح منتشر شد.
کد خبر: ۳۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹ - 31January 2015

کتاب

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، به مناسبت سالروز بازگشت حضرت امام خمینی(ره) به ایران در سال 1357 و آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، از سوی سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی، رئیس ستادکل نیروهای مسلح، کتاب "سبک زندگی ایرانی اسلامی برگرفته از جلال و زیبایی اخلاقی در مسیر سبز انتظار فرج" چاپ و منتشر شد.

در مقدمه این کتاب میخوانیم: خداوند امام خمینی(ره) را فرستاد و او فرش نور افکند و فرشتگان را شاد نمود و شهدا را بر بال فرشتگان نشاند. جبههها را سراسر کلاس اخلاق و پشت جبههها را شاگرد اخلاق شهدا و رزمندگان قرار داد. همگان دم نورانی و معطر فرو میبردند و پاکی میاندیشندند و عاشقانه مقاومت میکردند و به ولایت فقیه که ولایت رسول الله(ص) و ائمه اطهار(علیهم السلام) بود توسل و افتخار میکردند. رودخانهای از عطر و نور آن هم از جنس بهشتیای در سرزمین ایران اسلامی جاری شد. آنها که رفتند کار حسینی کردند، آنهایی که ماندند بعضی کار زینبی کردند و بعضی مدعیان در مدینه مانده مصلحت جویی کردند و بعضی کار یزیدی میکنند.

اما اقلیم ما از اخلاق گویی خشکیده است. باغبانها باغها و بوستانها را رها کردهاند و شکلهای حکومتی گرفتهاند و دست و دلهاشان بسته شده است. صدا و سیما و کتابها و نشریات و حوزهها و مساجد حرف از اخلاق میزنند. لکن زشتی که در برابر آینه سخن از زیبایی بگوید و کشاورزی که بذر پوسیده بکارد یا بذر در زمین آیش نشده بلکه نمکزار لوت بپاشد.

جویباری از زر و زور و تزویر که پالایش نشده و تسویه نگردید و تصفیهاش نکردند در دریاچهی انقلاب جاری شد. از دانشگاهها از بانکها از تحصیلکردههای فرنگی ناب و از روحانیون متقلب که سیاسی کاری را برمکتب علی(ع) ترجیح دادند و اینها هر سه دست در دست یکدیگر و یا دست در گریبان هم پایان دوره امام را اعلام کردند. نزول خواری و ثروتهای بی حساب به نام تقویت بنیه سیاست در جیبها ریختند و یکدیگر را آلوده کردند و جوانان را در بدبین و ناباور که عمل آنها را همان عمل انقلاب تصور کردند بعضی سوی آنها رفتند و بعضی در آمال و آرزوهای رسیدن به ثروتهای یک شبه غرق شدند و یا سوختند. اخلاق چه شد، استاد اخلاق را هم کوبیدند، خطی کردند، دسته دسته شدند کی به حرف چه کسی گوش خواهد داد؟ تازه اول راه است، گوش هم بدهند مسخره میکنند.

امروز حسینیه امام خمینی(ره) مطلع ولایت است و راه جماران و پیرجماران میرود، اینجا کرسی اخلاق کریمه است، مطلع خورشید انقلاب است، ملجا جوانان و مرجع هادیان میتابد و میبارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار