معاون فنی و مهندسی اداره کل حفظ آثار یزد خبر داد

افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد تا پایان سال 95

معاون فنی و مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور گفت: پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد سال 95 به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۴۰۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸ - 01February 2015

افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد تا پایان سال  95

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، صبح امروز سردار ناظر معاون فنی و مهندسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور و هئیت همراه از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد بازدید کردند که در حاشیه این بازدید سردار ناظر در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس گفت: با توجه به اینکه این مرکز از سال 86 کلید خورد است اما به نقطه ای که مد نظر ماست نرسیده است.

وی گفت: با توجه به پیگریهای انجام گرفته طراحی های قسمت های مختلف از جمله ساختمان مرکزی و همچنین مرکز اسناد مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد به اتمام رسید است.

وی خاطرنشان کرد: سفر مقام معظم رهبری با این استان  منشا خیر برکت زیادی بوده است از جمله اعتباری که برای این مرکز فرهنگی  در نظر گرفته شده است که ما امیدوارم با این اعتبار که در دست داریم مرکز اسناد این مجموعه در 31 ام تیر سال 94 به بهره برداری برسد.

 در ادامه سردار ناظر معاون فنی و مهندسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گفت:  مناقصه کلیات مرکز فرهنگی دفاع مقدس  یزدبزگزار شده است که در اولین فرصت پیمانکار آن مشخص می شود و شروع به کار میکند.

وی تاکید کرد: ما قصد داریم در سال 95 شاهد افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان  یزد باشیم.

 

وی در خصوص اهداف مرکز فرهنگی دفاع مقدس سراسر ایران گفت: اهداف که پیش روی ماست در اساسنامه بنیاد آماده است که به امضاء مقام معظم رهبری رسیده است.

نظر شما
پربیننده ها