نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی عنوان کرد:

ایثارگران و خانواده‌های شهدا دلدادگان انقلاب و نظام اسلامی هستند

چهارمین گردهمایی سنگرسازان بی‌سنگر ایثارگران پشتیبانی و مهندسی رزمی جنگ جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، جمعی از مسئولین استانی و خانواده‌های شهدا و ایثارگر در بیرجند برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱ - 01March 2015

ایثارگران و خانواده‌های شهدا دلدادگان انقلاب و نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، آیت الله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در این همایش ایثارگران و خانوادههای شهدا را دلدادگان این انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: آنها میراث ارزشمندی را در دست شما به امانت گذاشتند و ما باید از این میراث معنوی با حساسیت و دقت فراوان پاسداری کنیم.

وی با اشاره به اینکه انتظار شهیدان و خواستهی آنها از ما این است که عزت ایران را به ثمر برسانیم، گفت: از وظایفی که شهیدان انقلاب بر دوش خود احساس می کردند، این بود که نیازها، استقلال و عزت کشور را فراهم کنند و اکنون باید مسئولان و ملت بزرگ ایران ادامه دهنده این راه باشند.

آیت الله عالمی در بیاناتی با اشاره به اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: موضوع اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شد موضوعی است که کل جامعه اسلامی ایران را در بر می گیرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری محور اصلی اتحاد و وحدت بین ملت بزرگ ایران و ریشه ی عزتی است که در دنیا کسب کرده ایم، تصریح کرد:سخنان ایشان باعث شد تا سازوکار دشمنان اسلام که هر روز به خواسته های خود نزدیک تر می شدند خنثی شود.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزیادامه داد:روحیه حضور در صحنه هایی که محوریت آن مقامی شجاع، آگاه به زمان و رهبری فرزانه همچون امام خامنه ای باشد، علت اصلی دوام این شرایط افتخارآفرین است.

جهاد کشاورزی خراسان جنوبی 39 شهید تقدیم انقلاب کرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبینیز در این همایش با بیان اینکه جهاد کشاورزی خراسان جنوبی 39 شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود:نتیجه تلاشهای جهادگران استان در آن دوران، تعداد 4 هزار و 600 نیرو به منطقه اعزام شدند.

هاشم ولیپور مطلق در ادامه افزود:در اقدامات کوتاه مدت و با کیفیت در هشت سال دفاع مقدس نقش جهاد کشاورزی مشخص بود و بعد از رحلت امام در احداث مرقد امام در عرض 40 روز جهاد سازندگی متولی ساخت آن شد و در زمان کوتاه آن را به پایان رساند.

وی با اشاره به برخی اقدامات جهادگران در دوران هشت دفاع مقدس اظهارداشت: بیش از 2 هزار خودرو سنگین برای بازسازی به مناطق جنگی اعزام شد و با تلاش جهادگران برای کمک به جبهه، میلیاردها ریال جمعآوری شد.

ولیپور مطلق با تاکید بر اینکه امروز همکاران ما به عنوان دنبالهرو ایثارگران وظیفه سنگینی دارند،تصریح کرد:امروز در نتیجه همه پشتیبانیهای ایثارگران در محضر بهترین مردان خدا حضور پیدا کردیم و برای اینکه یاد و خاطره ایثارگرانی را زنده نگه داریم که از شرف ملت ایران پاسداری کردند و امنیت و غرور را به ما هدیه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار