برگزاری رزمایش مدافعان ولایت بسیجیان در خراسان جنوبی

رزمایش مدافعان ولایت بسیجیان با حضور 10 گردان، فرماندهان، بسیجیان و آحاد مردم در بیرجند همزمان با سایر شهرستان‌ها، 14 و15 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲ - 03March 2015

برگزاری رزمایش مدافعان ولایت بسیجیان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، سرهنگ "صفرعلی اسماعیلی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: این رزمایش با شرکت گردانهای بیت المقدس، امام علی(ع) و بخشی از گردان کوثر در منطقه بیدخت شهرستان بیرجند برگزار خواهدشد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش، اظهار داشت: هدف از برگزاری این برنامه ایجاد آمادگی در گردانهای سازمان یافته بسیج جهت مقابله با دشمن، نمایش قدرت و دفاع نظام مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران و رساندن پیام رزمایش به دشمن است.

سرهنگ اسماعیلی در ادامه افزود: پیام رزمایش این است که ملت ایران برای دفاع از کشورش از آمادگی کامل برخوردار است.

وی با بیان اینکه جوانان ما همچون رزمندگان دفاع مقدس آمادگی دفاع از انقلاب را دارند، تصریح کرد: اکثریت اعضاء گردانها را جوانان تشکیل میدهند و این نویدی به جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در تشریح برنامههای پیش بینی شده در رزمایش بیان داشت: آموزش 24 ساعته قبل از رزمایش، تمرین و رزم شبانه، تیراندازی، برگزاری دعای کمیل با شرکت گردانها، مردم و بسیجیان با حضور مداح و سخنران کشوری از جمله برنامههای پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه در روز 15 اسفند دو برنامه اصلی پیش بینی شده است، افزود: باحضور گردانها و بخشی از بسیجیان، در محل اردوگاه پیام اعظم(ص) اجرای مراسم خواهیم داشت.

سرهنگ اسماعیلی با اشاره به اینکه دراین مراسم برنامههای متنوعی از جمله مانور موتوری، سرود 220 نفره و سخنرانی انجام خواهد شد، افزود: بعد از حرکت و استقرار گردانها در محلهای از پیش تعیین شده، رمز رزمایش اعلام و سپس رزمایش به مدت دو ساعت اجرا خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها