سالمی‌نژاد در گفت‌و گو با دفاع پرس:

کتاب زندگی شهیده "فوزیه شیردل" بدون "واقعیت افزوده" منتشر شد

نویسنده کتاب "فرشته نجات" در رابطه با زندگی شهیده "فوزیه شیردل" گفت: قرار بود این کتاب با جلد حجمی چاپ و در انتهای کتاب نیز از برنامه "واقعیت افزوده" استفاده شود که به دلیل عدم همکاری هلال احمر منتفی شد.
کد خبر: ۴۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱ - 03March 2015

کتاب زندگی شهیده

عبدالرضا سالمی نژاد مدیر انتشارات نیلوفران در گفتوگو با خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار کرد: کتاب زندگی بهیار شهید " فوزیه شیردل" رونمایی و منتشر شد.

وی افزود: قرار بود این کتاب با جلد حجمی چاپ و در انتهای کتاب نیز از برنامه "واقعیت افزوده" استفاده شود که به دلیل عدم همکاری هلال احمر منتفی شد.

سالمی نژاد با بیان اینکه سازمان هلال احمر قول همکاری برای چاپ جلد حجمی را داده بود، خاطر نشان کرد: با جابجاییهایی که در سازمان هلال احمر صورت گرفت و با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، هلال احمر اعلام کرد که نمیتواند در این زمینه همکاری داشته باشد.

نویسنده کتاب " فرشته نجات" تصریح کرد: به هر حال این کتاب با عکسی از جیب یک پرستار در سطح محلی رونمایی و از سوی نشر فاتحان منتشر شد. در این بین جامعه زنان اعلام امادگی کردند که میتوانند هزینه واقعیت افزوده کتاب و جلد حجمی را پرداخت کنند.

یادآور میشود، واقعیت افزوده یک نمای فیزیکی زنده، مستقیم یا غیرمستقیم و معمولاً در تعامل با کاربر است، که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد اضافه میکند. اطلاعاتی را که کاربر درک میکند، در دنیای واقعی وجود دارند و این اطلاعات می تواند شامل عکس، فیلم و ... باشد. این سیستم اکنون در روزنامه و مجلات همشهری مورد استفاده قرار میگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار