در واکنش به اظهارات اوباما:

ظریف: ایران تسلیم زیاده خواهی های طرف مقابل نخواهد شد

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با صداقت وارد مذاکره شده و تا دستیابی به حقوق هسته ای مردم ایران به این مذاکرات ادامه خواهد داد و تسلیم زیاده خواهی ها و مواضع غیرمنطقی طرف مقابل نخواهد شد.
کد خبر: ۴۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸ - 03March 2015

ظریف: ایران تسلیم زیاده خواهی های طرف مقابل نخواهد شد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره سخنان روز گذشته باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا گفت: سخنان اوباما به روشنی نشان دهنده این واقعیت است که ایالات متحده آمریکا درطول چند دهه گذشته تهدیدهای مستقیم و غیر مستقیم نظامی و تحریمهای ظالمانه وغیرقانونی متعددی را علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال داشته است.

وی در ادامه افزود: این سخنان همچنین نشان می دهد آمریکا به این نتیجه رسیده که سیاست تهدید و تحریم ، سیاستی شکست خورده است و این گونه اقدامات قادر به مقابله با عزم راسخ و همت بلند ملت ایران در دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای و پیشرفت در زمینه بهره برداری از آن نبوده و نخواهد بود.

وزیر امور خارجه کشورمان ادامه داد: روشن است که مواضع اوباما برای جلب افکار عمومی آمریکا و مقابله با تبلیغات نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سایر مخالفین تندرو مذاکرات و در قالب کلمات و عبارات غیرقابل قبول و تهدیدآمیز مطرح شده است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با صداقت وارد مذاکره شده و تا دستیابی به حقوق هسته ای مردم ایران به این مذاکرات ادامه خواهد داد و تسلیم زیاده خواهیها و مواضع غیرمنطقی طرف مقابل نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار