مسافر آستانه به دفاع پرس خبر داد

برگزاری نخستین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی راهیان نور

دبیر نخستین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی راهیان نور گفت: نخستین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی راهیان نور از ۲ الی ۱۲ فروردین ماه در شهر آبادان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴ - 03March 2015

برگزاری نخستین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی راهیان نور

"حسین مسافر آستانه" در گفتوگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس از برگزاری نخستین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی راهیان نور خبر داد و گفت: این جشنواره به همت سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس و با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان خوزستان و کمک و همیاری منطقه آزاد اروند و همکاری بسیار ویژه ستاد راهیان نور از تاریخ ششم الی دوازدهم فروردین ماه در شهر آبادان برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس هر استان موظف است از بین آثارو گروههای موجود در استان بهترین گروه و با کیفیت ترین اثر هنری را انتخاب و مقدمات راهیابی آن را به این جشنواره فراهم کند.

وی تصریح کرد: برای آثار راه یافته به مرحله پایانی برنامه ریزیهای دقیق و سنجیدهای صورت گرفته تا این آثار بتوانند در مناطق راهیان نور اجرای عمومی داشته باشند و پس از آن در شهر آبادان و در حضور هیئت داوران آخرین اجرای خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: اختتامیه این جشنواره با حضور جمعی از هنرمندان و سران لشکری و کشوری برگزارخواهد شد و به نفرات برتر جوایز ارزندهای تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار