به همت بسیج دانشجویی کازرون برگزار شد:

ششمین یادواره ۱۰۳ شهید گمنام و مفقودالاثر

ششمین یادواره شهدای گمنام و مفقودالاثر شهرستان کازرون به‌همت بسیج دانشجویی کازرون در دانشگاه سلمان فارسی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶ - 05March 2015

ششمین یادواره ۱۰۳ شهید گمنام و مفقودالاثر

به گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی کازرون، حجتالاسلام کاظم سلیمانی، در این یادواره گفت: در دوران دفاع مقدس دشمنان با بهرهگیری از تمام امکانات روز دنیا از هر طرف به کشورمان یورش آوردند تا بتوانند جمهوری اسلامی را نابود کنند.

وی اظهار کرد: در آن برهه حساس شهدا با معرفت بلندی که داشتند به وظیفه خود عمل کردند و با امکانات کم و ناچیزی که در اختیار داشتند در مقابل دنیای استکبار تا دندان مسلح ایستادگی کردند.

مدرس حوزه و دانشگاه  تصریح کرد: امروزه شکل خط مقدم جبهه عوض شده و دشمنان بدون صدا و چراغ خاموش با استفاده از فضای مجازی به جنگ ما آمدهاند و در پی دگرگونی و هجمه به افکار جوانان و نوجوانان کشورمان هستند.

این استاد حوزه اظهار کرد: امروزه همگان باید در برابر تخریب و هجمه دشمنان به وظیفه خود عمل کنیم و مانند شهدا به وعده الهی باور داشته باشیم.

در حاشیه این برنامه باشکوه، دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون غرفههایی با هدف ارائه سبک زندگی حضرت زهرا(س) و آشنایی با فرماندهان شهدا برپا کرده بودند.

یادآور میشود، یادواره 103 شهید گمنام و مفقودالاثر کازرون با اهدای جوایز به خانوادههای معظم شهدا و بیان خاطرات یکی از یادگاران دفاع مقدس و مداحی به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار