حجت‌الاسلام معلمی در اجلاسیه خبرگان رهبری:

دولت باید از ورود کالاهای غیرضروری به کشور جلوگیری کند

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی کم کردن هزینه‌ها و جلوگیری از واردات بی‌رویه کالاهای غیرضروری و دولت باید در این زمینه طراحی‌ها و برنامه‌های مناسبی ارائه کند.
کد خبر: ۴۳۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹ - 10March 2015

دولت باید از ورود کالاهای غیرضروری به کشور جلوگیری کند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت الاسلام علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به عنوان اولین سخنران بیش از دستور در جایگاه ناطقین قرار گرفت.

معلمی ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره آیه الله مهدوی کنی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال قدردانی کرد.

این نماینده مجلس خبرگان با اشاره به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی این مسأله را از جنبه های گوناگون مورد بررسی قرار داد و افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی کم کردن هزینه ها و جلوگیری از واردات بی رویه کالاهای غیر ضروری و دولت باید در این زمینه طراحی ها و برنامه های مناسبی ارائه کند.

وی در ارتباط با مجلس خبرگان گفت مجلس خبرگان یک مجموعه وزین و یک پشتوانه سنگین برای کشور است همدلی و هم صدائی این مجلس مورد توقع مردم است که آرامش و متانت این مجلس در حفظ آرامش جامعه تأثیر گذار است قطعاً درایت و تدابیر شما عزیزان فرصت هر گونه بهره برداری خصمانه را از دشمنان خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: «ضرورت دارد دولت محترم در راستای اجرایی شدن هر چه بهتر سیاستهای اقتصاد مقاومتی از هیچ کاری دریغ نکند».

معلمی در پایان رسیدگی هر چه بیشتر به خانواده های داغدار شهداء را خواستار شد و برای در گذشتگان این مجلس از جمله مرحوم آیةالله جباری نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری طلب مغفرت نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار