پیام سردار نقدی به مناسبت روز جمهوری اسلامی

آمریکایی‌ها در مقابل تحولات شگرف غرب آسیا درمانده شده‌اند/ درخواست‌های مکرر بسیجیان برای اعزام به جبهه‌های جهاد نظامی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی با اشاره به مراجعات مکرر بسیجیان برای درخواست اعزام به جبهه‌های جهاد نظامی، تصریح کرد: آمریکای جنایتکار و مستکبران در مقابل تحولات شگرف در جغرافیای سیاسی جهان و به‌ویژه غرب آسیا درمانده و ذلیل‌اند.
کد خبر: ۴۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶ - 31March 2015

آمریکایی‌ها در مقابل تحولات شگرف غرب آسیا درمانده شده‌اند/ درخواست‌های مکرر بسیجیان برای اعزام به جبهه‌های جهاد نظامی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس به نقل از بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت 12 فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، خطاب به بسیجیان پیامی را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ألم تر کیف ضرب اللّه مثلاً کلمه طیبه کشجره طیبه اصلُها ثابت و فرعُها فی السماء تؤتی اُکلها کل حین باذن ربّها

شکر بی پایان و حمد وسپاس به پیشگاه خداوندی که نعمت جمهوری اسلامی رابه ما ارزانی داشت و نظامی را که همه مستکبران شرقی و غربی برای پایان آن ابتداروز شمار و بعد ماه شمار تعیین میکردند و تمام امکانات مادی و معنوی خود را برای تخریب و نابودی آن بهکار بستند در تمامی طوفانهای حوادث محافظت کرد، روز به روز آن را اعتلا بخشید و در اوج اقتدار و سربلندی به 36سالگی رساند.

درود بر ارواح  مطهر امام و شهیدان و ایثارگرانی که این موهبت الهی نتیجه فداکاریها و ایثار و گذشت آنان از لذایذ دنیاست.

جمهوری اسلامی در حالی به سی و هفتمین سال خود پا میگذارد که نهال برومند آن به بار نشسته و هر شاخه آن میوههایی شیرین به ملت ایران و جامعه بشری ارزانی داشته است.

با وجود همه دشمنیها و توطئههای رنگارنگ قدرتهای شیطانی، در سایه امنیت بینظیر حاکم بر کشور، ملت ما هر روز شاهد  پیشرفتها و دستاوردهای جدید و افتخارآمیزی است که شگفتی جهان را برانگیخته است.

در پرتو رهبری الهی امام خامنهای همانگونه که امام خمینی(ره) فرموده بود، اسلام سنگرهای کلیدی جهان را یکی پس ازدیگری فتح میکند و جهان اسلام هر روز به تحقق وصیت امام خمینی که فرمود: «به سوی یک حکومت اسلامی با جمهوریهای آزاد و مستقل پیش روید» نزدیکتر میشود، امروز دیگر این یک شعار و تنها یک  آرزو نیست، این وصیت اکنون واقعیتی انکارناپذیر و در حال تحقق است که ظهور آن را درتحولات عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و... میتوان به وضوح مشاهده کرد.

سیاستهای حکیمانه و تدابیر الهی امام خامنهای سیاستهای استعماری و استثمارگرانه استکبار را به بنبست کشانده است، و کار را به جایی رسانده که تنها راه حسابگرانه و امکانپذیر برای شیطان بزرگ تسلیم برابر جمهوری اسلامی است.

هر چند دشمن تلاش میکند القاء کند که جمهوری اسلامی در تنگنا قرار گرفته و وادار به مذاکره شده، اما حقیقت چیز دیگری است؛ آنچه شیطان بزرگ را در فشار قرار داده و وزیر خارجه منحوسش را وادار کرده در ظرف مدت کوتاهی 60 بار عرض اقیانوس اطلس را طی کند و وزرای کشورهایی را که برای هر دقیقه صحبت با وزیر خارجه هر کشوری امتیازات زیادی میگیرند وادار کرده مرتبا گرد هم آیند و روزهای طولانی وقت خود را به مذاکره با مقامات ایرانی سپری کنند، خطر بمب هستهای نیست، بلکه تلاش برای پیدا کردن راهی برای نفوذ در جمهوری اسلامی است.

برای کشورهایی که زرادخانههایی مملو از هزاران بمب اتمی را در اختیار دارند و تولید بیشتر از این تعداد هم برای آنها به راحتی تولید بستنی است وجود چند بمب هستهای چه خطری میتواند داشته باشد؟

آنها از نفوذ روزافزون ندای عدالتخواهانه و فریاد آزادیخواهانه اسلام که ملتها را به صحنه آورده و کاخهای ظلم آنها را به لرزه درآورده و دستهای باز آنان برای چپاولگری آنها را بسته است وحشتزدهاند.

این جمهوری اسلامی نیست که تحت فشار است؛ نهایت توانمندی شیطان بزرگ امریکا برای فشار به ما همین تحریمهاست که اگر ارادهای باشد به راحتی قابل دور زدن و خنثیسازی است. این دشمن است که تحت فشار است، این ابرقدرتها هستند که در مقابل امواج عظیم بیداری ملتها دستبستهاند و هیچ کاری از آنها ساخته نیست.

این آمریکای جنایتکار و مستکبران هستند که در مقابل  تحولات شگرف در جغرافیای سیاسی جهان بهویژه قلب جهان یعنی غرب آسیا درمانده و ذلیلاند و 36 سال است در این منطقه جز بازندهی حسرتزده نقشی به آنها داده نمیشود.

برای متوهمانی که میپندارند امروز جمهوری اسلامی در تنگناست و راهی جز کوتاه آمدن در مقابل قدرتها ندارد در سالهای نزدیک و با انتشار اسناد درونی شیطان بزرگ ثابت خواهد شد که آنها در چه شرایط سخت و در چه لبه پرتگاهی به مذاکره با جمهوری اسلامی رو آورده اند. هرچند برای آنهایی که از حداقل هوش سیاسی برخوردارند همه چیز روشن و واضح است.

نگاهی گذرا به وضعیت وخیم و بحرانی اقتصاد کشورهای غربی بهویژه آمریکا و کوتاه شدن دست آنها  از منابع بسیاری کشورهای بهپا خاسته، مروری بر شکافهای عظیم اجتماعی و ناامنیها و شورشهای روز به روز در حال توسعه در غرب، واگرایی شدید قومی، نژادی و مذهبی، روند منفی جمعیت و انقراض نژادی و نسلی، بنبست گفتمانی در عرصه فکری و فرهنگی در کنار پیشروی برقآسای اندیشه و مرام اسلامی در غرب و نفوذ روز افزون انقلاب اسلامی در جهان و امواج عظیم بیداری اسلامی، شکستهای پی در پی و بروز ناتوانی نیروهای نظامی غرب، توسل گسترده آنها به شکنجهگاههای قرون وسطایی کشتار وسیع کودکان و زنان بی دفاع، متوسل شدن آمریکا به راهاندازی  شرکتهای امنیتی متشکل از جانیان و قاچاقچیان حرفهای و حمایت آشکار از خشنترین ترویستها و جنایتکارترین دیکتاتورها، دستپاچگی آنها برای فرار از سقوط حتمی را برملا میکند، و نشان میدهد چرا این جنایتکاران که جز زبان زور با کسی صحبت نمیکنند امروز اینگونه برای مذاکره حریصند.

برادران و خواهران بسیجی؛

آنچه دشمن را اینگونه خوار و درمانده کرده ایمان و نفوذناپذیری و الگو شدن شما برای ملتهاست؛ آنچه شیاطین از آن واهمه دارند شکوه ولایتمداری شما و پیروی محض مسلمانان از ولایت است. بمب هستهای که آنها را وحشتزده کرده است پیشروی سریع انقلاب و گسترش روزافزون اندیشه و عمل بسیجی است.

باید کمربندها را ببندیم؛ مبادا در این لحظات سرنوشتساز و در آستانه پیروزیهای عظیم امت اسلام سست شویم و این میراث عظیم حاصل خون شهیدان و خون دل ایثارگران و اولیاء بزرگ الهی را بر باد دهیم.

اصلیترین رسالت ما در این میدان کارزار که سرنوشت بشریت را تعیین خواهد کرد استحکام هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی است نظامی که بر دو اصل استوار است کلمه توحید و توحید کلمه.

این همان چیزی است که ولی امرمان امسال را بدان نامیدند "همدلی و همزبانی دولت و ملت " که عباره اخرای همین دو اصل است. وحدت کلمه دولت کارگزار با ملت که کارفرمای اوست و بالعکس.

چنین «همدلی و وحدت کلمهای» جز براساس «کلمه توحید» امکانپذیر نیست؛ یعنی همان جمله معروف امام خمینی(ره) که فرمودند: «میزان رأی ملت است و ملت اسلام را میخواهد»

در مورد شعار سال و وظایف ما مطالب بیشتری باید بیان شود که به جهت اهمیت آن در بیان جداگانهای به عرض خواهم رساند.

برادران و خواهران بسیجی؛

رسالت مهم امسال ما همانگونه که امام خامنهای عزیز در روز آغاز سال در بارگاه امام رضا(ع)  فرمودند، تحکیم نظام بر پایه چهار رکن اصلی نماز، زکات، امربه معروف و نهی از منکر است.

نیاز مشترک برای ایفای تمامی  این رسالتها وجود انسانهای مومن و ساخته شده است امروز تمام پیروزیها و پیشرفتهای اساسی ما مرهون وجود چنین انسانهایی است، و وهرجا عقبماندگی و مشکلی مشاهده میشود از کمبود همین انسانهاست.

برادران و خواهران عزیز بسیجی؛

این روزها با مراجعات مکرر شما برای درخواست اعزام به جبهههای جهاد نظامی مواجه هستیم، به فضل پروردگار این جبههها مملو از مجاهدان بومی  همان مناطق است و امروز نیازی به حضور شما نیست.

تحمیل جنگ به مردم یمن هم انشاءالله نتیجهای جز سرنوشت صدام برای متجاوزان در پی نخواهد داشت، و آمریکا که عامل مستقیم این جنایت است با از دست دادن عروسک کوکی خود، آل سعود برای همیشه از منطقه طرد خواهد شد.

آنچه بیش از هرچیز مجاهدان این جبههها را دلگرم می کند و پیروزی آنان را سرعت میبخشد استحکام جمهوری اسلامی  و تکامل این الگوی رهاییبخش است.

بر ماست با تقویت کار در حلقههای تربیتی صالحین و با تاکید بر نماز و زکات با تقویت ارتباط با ولایت و  توسعه انس با قران و سیره شهیدان خود را بسازیم.

به برکت خون شهیدان بحمدالله امروز میدان مبارزه با غارتگران بینالمللی و دنبالههای آنان رزمنده کم ندارد، بلکه نیازمند کادرهای خود ساخته و همهجانبهای است که بتوانند از ظرفیتهای عظیم به میدان آمده بهره گیرند، و این یعنی ضرورت کار تربیتی و کادرسازی.

نقشآفرینی جدیتر در عرصههای انقلاب جهانی اسلام آمادگیهای ییشتری را میطلبد، و بعد از خودسازی و تربیت معنوی و معرفتی نیازمند ساختن جامعهای الگوست.

چنین جامعهای جز با مبارزه بی امان با ناهنجاریها و اهتمام جدی به ترویج و مطالبه نیکیها یعنی بدون اصالت دادن به دو رکن امر به معروف ونهی از منکر در زندگی اجتماعی ساخته نخواهد شد.

بدیهی است در این زمینه باید نگاهی همهجانبه به معروفات در تمام جنبههای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... داشته باشیم؛ معروفات را با اولویتبندی ترویج و نهادینه کنیم و منکرات را با همان اولویتی که ولایت تعیین فرمودند از جامعه پاک کنیم.

ازجمله این اولویتها، پاسداری از استقلال وعزت ملی، مشارکت در تحقق اقتصاد مقاومتی، طرد امالفساد اجتماعی یعنی رسانههای فاسد بیگانه، حمایت از محرومان وخدمت به مردم و پر کردن شکافهای اجتماعی و اقتصادی است.

اینها تکالیف امروز ماست و عمل به آن عمل مسیر رسیدن به میدانهای بزرگتر را هموار میکند. با عمل مخلصانه مطمئن باشیم نوبت نقشآفرینی ما در صحنههای جهاد شهادتطلبانه هم بهزودی خواهد رسید، محو اسرائیل موضوعی غیر قابل مذاکره است؛ آزادی فلسطین عزیز هدف قطعی ماست، بحمدالله عالم هر روز برای تحقق این هدف آمادهتر می شود، ما هم باید خود را برای ایفای نقش سرنوشتساز در این میدان هر روز  آمادهتر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار