گفت‌وگوی دفاع پرس با مادر شهید تازه شناسایی شده "علی خالقی"؛

تمام این سال‌ها به یاد حضرت زینب(س) سر کردم/ 5 روز بعد از رفتنش مفقود شد

"فاطمه شاکری" پس از پایان چشم انتظاری و سال ها دوری از فرزندش، می‌گوید: کسی که فرزند دارد می داند چقدر انتظار سخت است. تمام این سال‌ها به یاد حضرت زینب(س) و سختی‌هایی که کشید تحمل کردم.
کد خبر: ۴۵۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۱ - 19April 2015

تمام این سال‌ها به یاد حضرت زینب(س) سر کردم/ 5 روز بعد از رفتنش مفقود شد

اردیبهشت سال 92 همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر شهیدی در مشکین شهر اردبیل به خاک سپرده شد که در سال 67 و در منطقه فاو به شهادت رسیده بود و دیروز بعد از گذشت دو سال از تشییع پیکر این شهید از طریق DNAشناسایی شد.

شهید "علی خالقی" اولین فرزند از چهار فرزند غلامعباس خالقی متولد سال 49 اعزامی از کرمان، همان شهید گمنام مشکین شهر است که کیلومترها دورتر از زادگاهش آرمیده. او دو خواهر و یک برادر دارد.

"فاطمه شاکری" مادر شهید "علی خالقی" شهید تازه احراز هویت شده ازاهالی شهرستان گلبافت استان کرمان با  لهجهی زیبای کرمانی در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس از 27 سال چشم انتظاری برای شنیدن خبری از فرزندش میگوید: 17 سال داشت که با چند تن از دوستانش که از همسایههای قدیم ما بودند به جبهه رفت. سوم دبیرستان بود و درس میخواند. میگفت برای رضای خدا به جبهه میرود.

وی ادامه داد: 5 روز بعد از رفتن به منطقه خبر مفقود شدنش را آوردند. دو تا از همان دوستان هم محلهای هم با او در منطقه فاو شهید شدند.

مادر شهید "علی خالقی" لحظه شنیدن خبر پیدا شدن پیکر فرزدنش را اینگونه توصیف میکند: سه روز پیش از بنیاد شهید استان به خانه آمدند و خبر دادند که پسرم پیدا شده و در اردبیل دفن است. خیلی خوشحال شدم. کسی که فرزند دارد میداند چقدر انتظار سخت است. تمام این سالها به یاد حضرت زینب و سختیهایی که کشید تحمل کردم. گفتم هرچه خواست خدا است همان میشود. حالا قرار است همزمان با سالگرد تشییع شهید در اردبیل برای دیدار با فرزندم به اردبیل بروم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها