سردار نقدی در جمع خبرنگاران:

سعودی‌ها خادم کاخ‌ سفید و باکینگهام هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روشی که رژیم سعودی در حمله به یمن در پیش گرفت، نشان داد که سعودی‌ها خادم کاخ‌های سفید و باکینگهام هستند.
کد خبر: ۴۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ - 22April 2015

سعودی‌ها خادم کاخ‌ سفید و باکینگهام هستند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی صبح امروز در حاشیه اولین کنگره ملی همفکری آیندهسازان انقلاب اسلامی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روشی که رژیم سعودی در حمله به یمن در پیش گرفت، نشان داد که سعودیها خادم کاخهای سفید و باکینگهام هستند، که این موضوع برای مردم منطقه قابل قبول نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: آل سعود در جنگ 27 روزه با مردم یمن نشان داد که آنها در خدمت اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

وی با اشاره به مقاومت مردم یمن در برابر حملات وحشیانه سعودیها عنوان کرد: خویشتنداری که مردم یمن در برابر تجاوز عربستان نشان دادند برای آیندگان به ثبت خواهد رسید، زیرا علیرغم اینکه مردم این کشور امکان مقابله با این تجاوز را داشتند از خود، خویشتنداری نشان دادند و این باعث شد که دشمنی آل سعود با مردم آزادیخواه منطقه روشن شود.

سردارنقدی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری پیشبینی کرده بودند، رژیم سعودی با تهاجمی که علیه یمن انجام داد، هرچه سریعتر به سقوط نزدیک میشود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به ادعاهای کشورهای استکباری مبنی بر وجود اختلافات قومی و مذهبی  در ایران اشاره و بیان کرد: ملت ما همواره ثابت کرده که به وحدت شیعه و سنی پایبند است، لذا برای اینکه کشورهای استکباری نتوانند به اهداف خود برسند باید بیش از پیش بر این وحدت بیافزاییم.

وی همچنین درباره اقدامات تروریستی که ظرف چند روز گذشته در شرق و غرب کشور انجام شد، گفت: این کارها نشانه ترس کشورهای استکباری از وحدت میان اقلیتهای دینی با مسلمانها است؛ به همین خاطر همواره باید بر وحدت کلمه تأکید کنیم، تا راهبرد ایجاد تفرقه که توسط گروههای تروریستی دنبال میشود به نتیجه نرسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها