استاندار گلستان:

نقش همدلی و همزبانی در حماسه سوم خرداد بسیار برجسته است

استاندار گلستان گفت: ما در پیام رسانی محتوای تاریخی سوم خرداد که همدلی و همزبانی در آن نقش برجسته‌ای داشت، مسئولیم.
کد خبر: ۴۵۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ - 25April 2015

نقش همدلی و همزبانی در حماسه سوم خرداد بسیار برجسته است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از گرگان، اولین جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد و فتح خرمشهر با حضور استاندار گلستان، فرمانداران شهرستان ها، مدیران اجرایی ادارات استان و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان صبح امروز (شنبه پنجم اردیبهشت ماه)، در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد.

حسن صادقلو استاندار گلستان هدف از برگزاری این نشست را مروری بر اقدامات اجرایی در راستای گرامیداشت ایام پیش رو دانست و گفت: تاریخ شناسی حماسه سوم خرداد یک ماموریت است اما تاریخ سازی این روز بسیار مهمتر است لذا باید درک بلند و والایی از تاثیرات این ایام در زندگی خویش داشته باشیم زیرا زنده ماندن این روح ایرانی و اسلامی را مدیون تاریخ این ایام هستیم.

استاندار گلستان اظهار داشت: همه ی ما در قبال محتوای پیام رسانی تاریخ حماسه سوم خرداد مسئولیم و باید باور داشته باشیم که نقش همدلی و همزمانی در این حماسه بزرگ بسیار برجسته و بلند است.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه سرهنگ حسن نیا مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان ضمن تشریح عملیات بیت المقدس و گرامیداشت شهدای این عملیات گفت: سابقه درخشان فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان سلحشور کشور طی هشت سال دفاع مقدس با توجه به اثرات عمیق و گسترده آن، ما را ملزم می سازد در شناخت این واقعه مهم و بررسی ابعاد گوناگون آن تلاش نماییم تا آیندگان بدانند که رزمندگان با تلاش و جانفشانی خود چگونه از این مرز و بوم دفاع کردند.

سرهنگ حسن نیا با تاکید بر هویت سازی حماسه سوم خرداد اظهار داشت: گستردگی و عظمت عملیات بیت المقدس آنقدر زیاد است که اگر به هر گوشه ای از آن بپردازیم می توانیم هر سال هویت ناشناخته ای را تقدیم ملت بزرگ ایران نماییم.

وی افزود: حماسه سوم خرداد برای ملت ایران اسلامی با سرمایه گذاری سنگینی حاصل شده است، ملت بزرگ ما با تقدیم بیش از 6 هزار شهید این موفقیت را بدست آورده است و منطقی خواهد بود که از آن در طی سالیان دراز بهره برده و برای همیشه آنرا گرامی بداریم.

خاطرنشان می شود جلسه ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام(ره) و یوم الله 15 خرداد همزمان با این جلسه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار