با بالا بردن سطح آمادگی نظامی/

حزب الله، خود را برای پاکسازی مناطق مرزی بین لبنان و سوریه آماده می‌کند

منابع خبری لبنان با بیان اینکه عملیات حزب الله برای پاکسازی مناطق مرزی بین لبنان و سوریه و ارتفاعات «القلمون» بزودی آغاز می‌شود، از افزایش سطح آمادگی نظامی رزمندگان تا 80 درصد گزارش دادند.
کد خبر: ۴۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ - 28April 2015

حزب الله، خود را برای پاکسازی مناطق مرزی بین لبنان و سوریه آماده می‌کند

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، منابع خبری لبنان اعلام کردند که از آمادگی میدانی و لجستیکی رزمندگان حزب الله در مناطق شرقی لبنان و سلسله کوههای «القلمون» سوریه بر میآید که عملیات بهاری مقاومت اسلامی برای پاکسازی این مناطق، طی چند ساعت یا چند روز آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش وبگاه خبری «الحدث نیوز»، حزب الله لبنان عملیات مذکور را طراحی و در عرصه میدانی نیز منطقه «القلمون» را منطقه عملیاتی اعلام کرده و سطح آماده باش در داخل روستاهای القلمون را نیز از 50 درصد به 80 درصد افزایش داده است.

این در حالی است که سطح آماده باش نیروهای حزب الله در ارتفاعات و مناطق کوهستانی اگر100 درصد نباشد، میتوان گفت که به 95 درصد رسیده است.

بر اساس این گزارش، افسران حزب الله لبنان برای پاکسازی این مناطق و بالا بردن سطح آماده باش نیروهایشان، مأموریت رزمندگان را تشریح و آنها را در اطراف روستاها مستقر کردهاند.

این گزارش حاکی از آن است که سطح آمادگی حزب الله در داخل لبنان به منظور اجرای عملیات بهار به 80 درصد رسیده است. «سید حسن نصرالله» در مصاحبه اخیرش از این عملیات سخن گفته بود.

قرار است این عملیات در دو جبهه؛ یکی در القلمون در داخل سوریه و دیگری در مناطق کوهستانی مرزی بین لبنان و سوریه اجرا شود.

انتهای پیام/ک.ح

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار