توسط انتشارات سوره سبز منتشر می شود:

"نبرد آهنگران" در راه است

مدیر انتشارات سوره سبز گفت: نبرد آهنگران رمانی است به نویسندگی «حمید گله داری» که به زندگی سرلشکر بهرام رحیمی از شهدای ارتش می‌پردازد.
کد خبر: ۶۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷ - 16November 2013

محسن صادق نیا، مدیر انتشارات سوره سبز در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس، اظهار داشت: «نبرد آهنگران» جدیدترین اثر انتشارات سوره سبز است که در ماه آینده روانه بازار خواهد شد.

صادق نیا ادامه داد: نبرد آهنگران رمانی است به نویسندگی «حمید گله داری» که به زندگی  سرلشکر بهرام رحیمی از شهدای ارتش میپردازد.

وی همچنین از انتشار کتابی بر اساس زندگینامه شهد «قنبر قنبرزاده» به نویسندگی «مهدیه منتظری» خبر داد و گفت: انتشارات سوره سبز درصدد است مجموعه 10 جلدی در قطع پالتویی که هر جلد آن شامل 50-60 صفحه است را روانه بازار کند.

مدیر انتشارات سوره سبز تصریح کرد: در 5 جلد اول به شرح حال شهدای نامدار ارتش جمهوری اسلامی در قالب داستان کوتاه پرداخته میشود و در 5 جلد دوم به موضوعات موجود در دفاع مقدس چون آشپزی، بهداشت و درمان و ... خواهیم پرداخت.

صادق نیا با اشاره به همکاری نیروی زمین ارتش و سازمان ایثارگران نزاجا در انجام این کار، خاطرنشان کرد: اطلاعات خام از این دو ارگان در اختیار انتشارات سوره سبز قرار گرفته است که هنوز هیچ نامی برای این مجموعه 10 جلدی انتخاب نشده است.

وی با اشاره به اینکه دو کتاب در زمینه شرح زندگی در آینده به بازار کتاب راه خواهد یافت، گفت: دو کتاب نیز راجع به شرح زندگی، مجاهدتها و زحمات "امیر سرتیپ احمد دادبین" و "امیر سر تیپ ناصر محمدیفر" از فرماندههان سابق نیروی زمینی ارتش در دستور کار قرار دارد و در حال انجام مصاحبه و تحقیقات تکمیلی است.

نظر شما
پربیننده ها