سردار رادان:

راه قبولی در بصیرت، حرکت در مسیر ولایت است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه فتنه 88 غربالی بود که سره را از ناسره جدا کرد، گفت: بی بصیرتی، عامل اصلی انحراف یاران امام(ره)، انقلاب و ولایت بود.
کد خبر: ۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳ - 27November 2013

راه قبولی در بصیرت، حرکت در مسیر ولایت است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ "احمدرضا رادان" جانشین فرمانده ناجا در آیین عزاداری هئیت منتظران شهرستان لنجان استان اصفهان اظهار داشت: تاریخ گواهی میدهد که حادثه کربلا و شهادت ائمه معصومین ما به واسطه عدم بصیرت و آگاهی مردم آن زمان بود.

وی افزود: در دوره ما نیز بی بصیرتی باعث شد تا کسانی که روزی از یاران امام و انقلاب و ولایت بودند از مسیر سعادت و کمال خود منحرف شوند و به مردم و انقلاب پشت کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه فتنه 88 غربالی بود که سره را از ناسره جدا کرد و چهره یاران واقعی انقلاب را نشان داد، گفت: منحرفان فتنه 88 اگر بصیرت داشتند فرمان ولایت را بر خواستههای خود ترجیح میدادند و نظام را متحمل خسارتهای مادی و معنوی نمیکردند.

وی افزود: در فضای امروزی برای اینکه حق را از باطل تشخیص دهیم باید به بصیرت مسلح شویم. امروز هم روز آزمایش بوده و راه قبولی در این آزمایش مسیر ولایت است و اگر بصیرت خود را از دست بدهیم از مسیر اهل بیت و ولایت دور خواهیم شد.
 
سردار رادان بر مراقب بودن بیشتر در موضوع حلال و حرام تاکید کرد و گفت: یکی از عواملی که باعث بی بصیرتی میشود لقمه حرام است.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: مردم کوفه بیشترین نکات اخلاقی ومعنوی کتاب گرانبهای نهجالبلاغه حضرت علی(ع) را در کوفه آموختند و پای صحبتها وفرمایشات امیر مومنان بودند، اما چطور میشود که 20 سال بعد در کربلا با غسل شهادت و نذر و نیاز کمر به قتل پسرش میبندند. این سوال در کربلا از امام حسین(ع) هم پرسیده شد که ایشان جواب دادند لقمه حرام؟

جانشین فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: در آن روز مردم کوفه لقمه حرام، بصیرت را از آنها گرفت و آنها را کور و کر کرد، اما حادثه "کربلا" به ایمان افراد بصیر اعتلاء بخشید و امام حسین(ع) در این حماسه نهتنها به دین اسلام و آئین شیعه بلکه به کل بشریت خدمت کرد تا انسانها در مسیر واقعی قرار گرفته و هدایت شوند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار