حاجی آبادی خبر داد

پایان مرحله اول داوری جشنواره داستان کوتاه پایداری

مدیر انتشارات هزاره ققنوس گفت: مرحله اول داوری آثار ارسالی به جشنواره کوتاه پایداری به پایان رسیده است.
کد خبر: ۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۴ - 08December 2013

پایان مرحله اول داوری جشنواره داستان کوتاه پایداری

"رضا حاجی آبادی" مدیر انتشارات هزاره ققنوس در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: مرحله اول داوری آثار ارسالی به جشنواره داستان کوتاه پایداری به پایان رسیده و از هزار و 300 اثر ارسالی کمتر از 300 اثر انتخاب و به مرحله دوم راه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم داوری آثار به صورت جدیتر و سخت تر خواهد بود، ادامه داد: مهدی کاموس به عنوان رئیس هیئت داوران، سید ابراهیم پیره، هادی خورشاهیان، علی الله سلیمی، هوشنگ بهداروند از داوران مرحله اول این دوره از جشنواره بودند.

مدیر انتشارات هزاره ققنوس تصریح کرد:  داوری مرحله دوم نیزبر عهده مهدی کاموس، جواد محق، دبیر علمی جشنواره  خواهد بود که شاید در ادامه افراد دیگری هم به این مجموعه اضافه شوند.

وی در خصوص اعلام نتایج برگزیدگان مرحله اول گفت: تا انتهای هفته جاری اسامی برگزیدگان در پایگاه اطلاع رسانی هزاره ققنوس درج خواهد شد.

حاجی آبادی با اشاره به آثار ارسالی خاطرنشان کرد: تعداد آثار ارسالی نسبت به سالهای گذشته افزایش یافته و داوران از تعداد زیاد آثار رضایت داشتند. علاوه بر اینکه همراه اول و شرکت آسانک نیز برای برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیسی در نظر گرفتهاند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار