حجت‌الاسلام عیسی‌زاده در مراسم یادواره شهدا‌ی جامعه پزشکی:

شهدا واسطه‌های فیض الهی برای انسان‌ها هستند

نماینده ولی فقیه در علوم پزشکی تهران گفت: شهدا واسطه‌های فیض الهی برای انسان‌ها هستند و واسطه بودن فیض شهدا نمی‌گذارد که به انقلاب اسلامی آسیب برسد.
کد خبر: ۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰ - 08January 2014

شهدا واسطه‌های فیض الهی برای انسان‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین "عیسیزاده" نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی تهران در سومین یادواره شهدای بسیج جامعه پزشکی با عنوان "پدران آسمانی" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پزشکی اظهار داشت: هرجاکه یاد و بوی شهدا باشد آنجا مجلس ذکر و یاد خداست و یاد شهدا همیشه به مثابه یاد کردن از خداوند رحمان است.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: این انسانهای بزرگ که به تعبیر رهبری برجستهترین انسانهای عصر حاضر بودند، در راه ولایت و تبعیت از فرمان رهبر خود به مجاهدت پرداخته و به واسطهی شهادت به بالاترین درجات دست یافتهاند.

وی ادامه داد: ما که بازماندگان و یادگاران آنها هستیم، باید مصداق "و من ینتظر" باشیم.

حجتالاسلام عیسیزاده ضمن تشکر از دستاندرکاران برگزاری این مراسم اظهار داشت: این نشستها برای افزایش معرفت به شهدا و صرفا یک یادآوری محض نیست؛ یادوارههای شهدا برای بازگشت بهخدا به واسطهی فیض شهداست.

وی تصریح کرد: در رابطه با واژهی حیات و احیا در قرآن باید تامل بیشتری کرد و در قرآن از احیا و حیات انسان طوری سخن به میان آمده که انسان از درک آن عاجز است.

عیسیزاده افزود: مشرکین به سمت مادیات رفتهاند و آنها که به دنیا به عنوان ابزار مینگرند و دنیا را وسیلهی رسیدن به خواستهها و امیال خود میدانند، در ظلمت و ضلالت هستند.

نماینده ولی فقیه در علوم پزشکی تهران در پایان خاطرنشان کرد: شهدا واسطههای فیض الهی برای انسانها هستند و واسطه بودن فیض شهدا نمیگذارد که به انقلاب اسلامی آسیب برسد. انشاءالله روز حساب شرمنده شهدا نباشیم.

نظر شما
پربیننده ها