در حکمی از سوی سردار عبداللهی

سردار مرادی فرمانده قرارگاه قرب نوح(ع) خاتم‌الانبیا(ص) شد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) سردار مرادی را به عنوان فرمانده قرب نوح(ع) منصوب کرد.
کد خبر: ۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲ - 14January 2014

سردار مرادی فرمانده قرارگاه قرب نوح(ع) خاتم‌الانبیا(ص) شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا(ص)، سردار "عبادلله عبداللهی" فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا(ص) در مراسمی با حضور دریادار "فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه و تنی چند از مسئولان قرارگاه، ضمن تقدیر از سردار "جوانبخت" فرمانده سابق قرب نوح(ع) سردار سرتیپ پاسدار "بهروز مرادی" را به عنوان فرمانده قرب نوح(ع) منصوب و برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

سردار عبداللهی در این مراسم گفت: امروز قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا(ص) با بهرهمندی از نیروهای متخصص و متعهد و همچنین با برخورداری از تجهیزات پیشرفته و منحصر به فرد از توانمندی بالای مدیریتی و اجرایی برخوردار است که پروژههایی عظیم در گرایشهای مختلف را در نقاط مختلف کشور در دست اجرا دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیا(ص) افزود: قرارگاه، بخش خصوصی و پیمانکاران را در اجرای پروژهها بهکارگیری کرده و همکاری پیمانکاران با نامونشان و با تجربه بیانگر این موضوع است.

سردار عبداللهی تأکید کرد: اگر دیروز در عرصه دفاع مقدس از قافله شهدا جا ماندیم، اما امروز بستر خدمت به مردم در عرصه سازندگی کشور مهیاست و وظیفه داریم با جان و دل در این عرصه خدمتگزار مردم باشیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار