مومنی:

باید روحیه انقلابی و جهادی را به دیگر ارگان‌های کشور منتقل کنیم

رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی گفت: باید با تلاش خود بتوانیم روحیه انقلابی و جهادی را به دیگر سازمان‌ها و ارگان‌های کشور منتقل کنیم.
کد خبر: ۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵ - 18January 2014

باید روحیه انقلابی و جهادی را به دیگر ارگان‌های کشور منتقل کنیم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، "محسن مومنی شریف" رییس حوزه هنری، شامگاه دیروز در مراسم "شب شعر انقلاب" در استان سیستان و بلوچستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم خونگرم این خطه از کشور بیان کرد: در انقلابی که با بنیانگذاری امام خمینی(ره) شکل گرفت، برخی جریانهای روشنفکری وجود داشتند به هر دلیلی نمیخواستند صدای این انقلاب به جایی برسد اما در همان اوایل پیروزی انقلاب با تاسیس حوزه هنری توسط مقام معظم رهبری و جهاد شخصیتهای فرهنگی و کشوری همچون خانم دکتر صفارزاده و شهید باهنر اجازه ندادند که این اتفاق بیفتد.

مومنی با بیان این که حوزه هنری، کشور را صاحب ادبیات بومی و بی نیاز از هنر و ادبیات غیر دینی کرد، اظهار داشت: تفاوت میان حوزه هنری با دیگر ارگانها و سازمانها کار انقلابی و جهادی است که انجام میدهد.

وی در ادامه بیان کرد: باید با تلاش خود بتوانیم روحیه انقلابی و جهادی را به دیگر سازمانها و ارگانهای کشور هم منتقل کنیم.

مومنی شریف با اشاره به وجود مشکلات متعدد در کار هنرمندان و اهالی ادبیات حوزه هنری، تصریح کرد: این سختی ها به خاطر نگرش انقلابی و دینی حوزههنری است. هنر، جزء علوم انسانی است و در این حوزه سلیقهها و قضاوتها متفاوت است و همیشه اختلاف نظرهایی وجود دارد.

رییس حوزه هنری در پایان گفت: یکی از اهداف حوزههنری نیروسازی است، به طوری که نیروها و استعدادهای جوان را شناسایی، تربیت و وارد اجتماع کنیم تا آنان مروج ارزش های مدنظر حوزه هنری باشند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار