اسامی برگزیدگان جشنواره "داستان کوتاه کوتاه پایداری" اعلام شد

هیئت داوران جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری، از میان یک‌هزار و 300 اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره، 13 اثر را به عنوان آثار برگزیده و شایسته تقدیر معرفی کردند.
کد خبر: ۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱ - 20January 2014

اسامی برگزیدگان جشنواره

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اختتامیه چهارمین دوره جشنواره داستان کوتاه کوتاه پایداری صبح امروز با حضور غلامعلی رجایی، جواد محقق، رضا حاجی آبادی و جمعی از نویسندگان در سالن هویزه باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

هیئت داوران جشنواره داستان کوتاه پایداری، از میان یکهزار و 300 اثر رسیده دبیرخانه این جشنواره، 13 اثر را به عنوان آثار برگزیده و شایسته تقدیر معرفی کردند.

بر این اساس، جایزه اول به داستان کمین نوشته یاسر سماوات اهدا شد. همچنین جایزه دوم به هوشنگ بهداروند و جایزه نفر سوم نیز به داستان همسر نوشته مریم ساحلی رسید.

نفرات شایسته تقدیر این دوره از جشنواره نیز بر اساس آراء هیئت داوران به شرح زیر اعلام شدند:

مهدی قزلی با داستان «خاطره»، امیر عضد با داستان «خاک»، حسن رحیمیمقدم با داستان «ورود ممنوع»، نگار دهقانی با داستان «بازی»، ابوالحسن اکبری با داستان «میدان»، احسان عظیمی با داستان «رقص»، محمدعلی متقیان با داستان «گمشده»، محسن کلهر با داستان «قایم باشک»، زهرا ریحانی با داستان «حرف» و سیدسجاد موسوی با داستان «ویدا».

بر اساس آراء دریافتی از مخاطبان جشنواره داستان کوتاه کوتاه، سال تحویل نوشته الهام درویشی نیز به عنوان برگزیده مردمی این دوره از جشنواره معرفی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار