پیام تبریک لاریجانی به مسلمانان جهان به مناسبت عید قربان

رئیس شورای اسلامی طی پیامی به رؤسای مجالس و جمعی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان اسلام فرا رسیدن عید سعید قربان را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ - 11September 2016

پیام تبریک لاریجانی به مسلمانان جهان به مناسبت عید قربان

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی فرارسیدن عید سعید قربان را به همتایان خود در کشورهای مسلمان و جمعی دیگر از شخصیتهای سیاسی و مذهبی جهان اسلام تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمالله الرحمن الرحیم

السلام علیکم و رحمةالله و برکاته

با کمال خرسندی فرارسیدن عید بزرگ اسلامی، عید سعید قربان را به جنابعالی صمیمانه تبریک و تهنیت میگویم.

اجتماع بزرگ مسلمانان جهان در مناسب عظیم حج برکات فراوانی را برای امت اسلامی دربردارد که مهمترین آن تقویت روح ایمان و پرهیزکاری، برادری و همدلی میان امتی است که در بیان خداوند عزیز و حکیم بهترین امتهاست.

عالیجنابها

نگاهی به مشکلات و مسائل فراروی امت اسلامی بهویژه تداوم ظلم بزرگ اشغال سرزمینهای فلسطین و قدس شریف و فتنه تروریسم تکفیری بهروشنی ضرورت و اهمیت تقویت و تحکیم وحدت، یکپارچگی و دوری از هر گونه تفرقه و اختلاف میان برادران ایمانی مسلمان را با هر رنگ، نژاد و مذهبی یادآور میشود.

رجاء واثق دارم تحکیم دوستی و برادری بر پایه دین مبین اسلام میان کشورهای اسلامی مهمترین اولویت و تنها راه عبور از مقطع سرنوشتساز و دشوار کنونی است. در این راستا مایلم آمادگی مجلس شورای اسلامی برای تقویت پیوندهای دوستانه و برادرانه و همفکری میان مجالس کشورهای اسلامی جهت حل مشکلات فراروی جهان اسلام از جمله احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین را مورد تأکید قرار دهم.

موفقیت روزافزون جنابعالی، سربلندی و عزت امت اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

 

نظر شما
پربیننده ها