یک شهید گمنام مهمان عرفه خوانان آملی بود

پیکر یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس امروز بر روی دستان مردم شهر ولایتمدار آمل تشییع شده و آملی‌ها با شهید گمنام دعای عرفه زمزمه کردند.
کد خبر: ۱۰۰۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹ - 11September 2016

یک شهید گمنام مهمان عرفه خوانان آملی بود

به گزارش دفاع پرس  از مازندران،دوباره بوی شهید و شهادت در شهرستان هزارسنگر نشان از میهمان خوشنام و نامآشنایی میداد که دردهای زیادی را دوا کرده و گرههای زیادی را وا میکند.

شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس که در منطقه عملیاتی شرهانی واقع در جنوب کشور شهد شیرین شهادت نوشید امروز به مهمانی آملیها آمد.

مراسم تشییع پیکر مطهر این فرزند روحالله در جوار آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) و گلزار شهدای آمل برگزار شد و پس از آن آملیهای ولایتمدار که در دامن خود بیش از یکهزار و 40 شهید پروراندند و حماسهساز حماسه اسلامی ششم بهمن سال 1360 با تقدیم بیش از 40 شهید و ساخت بیش از یک هزار سنگر هستند با این شهید خوشنام عرفه زمزمه کردند.

حال و هوای عرفه امسال در شهرستان آمل با مزین شدن به شهید گمنام رنگ و بوی ویژهای داشت، حال و هوای غریبانه عرفه امسال با توجه به شهادت 48 حاجی مازندرانی که سال گذشته در فاجعه عظیم منا به علت بیکفایتی و عدم مدیریت سران آلسعود به شهادت رسیدند بیشتر به چشم میآمد.

امروز دعای عرفه در حدود 400 مسجد، مصلا و اماکن متبرکه مازندران برگزار شد که چهار شهید گمنام و خوشنام مهمان مردم شهرهای آمل، ساری، بابل و بهشهر بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار