با حضور سردار جزایری

کتاب سردار شهید "حسن صوفی" رونمایی شد

آئین رونمایی از کتاب شهید "صوفی" با حضور سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷ - 23January 2014

کتاب سردار شهید

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، آئین رونمایی از کتاب شهید "صوفی" نوشته امیر حسین انبارداران با حضور سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، مهدی چمران عضو شورای شهر تهران، مهرداد بذرپاش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس برگزارشد.

محمد جواد زمردیان رئیس اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان همدان به عنوان اولین سخنران این مراسم، با اشاره به انتخاب شهید صوفی به عنوان شهید شاخص سال ۹۲ استان همدان اظهار کرد: با  پیگیری و مساعدت سردار دکتر کارگر مقدمات معرفی کتاب انجام شد و امیدواریم کار مستند تلویزیونی این شهید نیز تا سالگرد شهادت این شهید بزرگوار آماده شود.
 
درادامه این مراسم محمد حسین صوفی، برادر شهید حسن صوفی با اشاره به دستاوردهای ۸ سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: دفاع مقدس دستاوردهای فراوانی در عرصه سازندگی، خودباوری، تلاش و اعتماد به نفس داشته است و هر آنچه که در سالهای پس از پیروزی انقلاب در دست داریم، در مسیر خوباوری و در ادامه نهضت کربلا و عاشوراست.
 
صوفی با اشاره به بعد شایسته سالاری  در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: در طول دوران دفاع مقدس، فرماندهان جنگ در ایثار و شهادت طلبی از دیگر نیروها سبقت میگرفتند و با شهادت خود تحولی شگرف در جامعه ایجاد کردند که تا امروز هم ادامه دارد.
نظر شما
پربیننده ها