سردار اصانلو:

۵ هزار روحانی اهل سنت مصمم به برخورد با تکفیری‌ها هستند

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با یادآوری حادثه بانه و شهادت ۵ تن از پاسداران در درگیری با ضدانقلاب، گفت: ما بعد از آن قضیه پاسخ کوبنده‌ای به آن‌ها دادیم به نحوی که تاوان شهادت پاسداران را از این اجیرشده‌های استکبار گرفتیم.
کد خبر: ۱۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۵ - 23January 2014

۵ هزار روحانی اهل سنت مصمم به برخورد با تکفیری‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، سردار "محمدتقی اصانلو" اظهار کرد: وضعیت امنیت در منطقه شمالغرب قابل قبول است به نحوی که از شهریور سال ۹۰ تاکنون یک مورد امنیتی نداشتهایم.

وی دلیل این مسئله را حضور و مشارکت مردم در تمامی صحنههای مختلف دانست و گفت: مردم از مولفههای تاثیرگذار در برقراری و حفظ امنیت پایدار هستند که خوشبختانه مردم این مناطق به دلیل اینکه نظام را از عمق دل دوست دارند، اجازه ورود و دخالت به ضدانقلاب را نخواهند داد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا شمالغرب خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح در این منطقه ید واحدی هستند که هر گونه تهدید ضدانقلاب را با پاسخی دندانشکن جواب میدهند و این همان چیزی است که جرأت ایجاد ناامنی در استانهای آذربایجان غربی و کردستان را از ضدانقلاب گرفته است.

وی با یادآوری حادثه شهرستان بانه و شهادت ۵ تن از پاسداران این شهرستان در درگیری با ضدانقلاب، گفت: ما بلافاصله بعد از آن قضیه پاسخ کوبندهای به آنها دادیم به نحوی که تاوان شهادت پاسداران را از این اجیرشدههای استکبار گرفتیم.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا افزود: مردم استانهای کردستان و آذربایجان غربی به نحوی عمل میکنند که ضدانقلاب جرأت تردد به روستاهای مرزی به خود نمیدهد چرا که میداند مردم با آنها مقابله خواهند کرد.

سردار اصانلو در پاسخ به این سوال که سپاه با گروههای تکفیری که قصد ایجاد اخلال در منطقه را داشته باشند چگونه برخورد میکند؟، گفت: مقابله با این گروهها نیازی به دخالت سپاه ندارد چرا که آنها در حدی نیستند که سپاه با آنها درگیر شود.

وی این گروهها را ساخته دست استکبار خواند و گفت: هر گروهی که از بین میرود، آنها گروه دیگری را علیه نظام اسلامی ما علم کرده و در این مسیر سرمایهگذاری میکنند تا به خواستههایشان در زمینه ضربه به نظام اسلامی برسند.

سردار اصانلو گفت: این گروهها هم به روش خودشان پاسخ میگیرند، ۵ هزار روحانی اهل سنت کردستان و آذربایجان غربی مصمم در برخورد با این گروهها هستند و قطعا علمای دین جواب اقدامات این گروههای تکفیری را خواهند داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار