ترور دانشمندان هسته ای نشان دهنده ضعف دشمنان انقلاب است / اکران سومین فیلم مستند شهید رضایی نژاد در ایلام

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از اکران سومین فیلم مستند شهید رضایی‌نژاد در دومین سالگرد شهادت این دانشمند هسته ای کشورمان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۹ - 09July 2013

ترور دانشمندان هسته ای نشان دهنده ضعف دشمنان انقلاب است / اکران سومین فیلم مستند شهید رضایی نژاد در ایلام

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس "مراد روشنی" مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با حضور در منزل پدرشهید رضایینژاد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار، جلسه مشورتی را برای برنامهریزی سالروز شهادت این دانشمندان کشورمان با مشارکت خانواده شهید ومسئولین حاضرتشکیل داد.

وی در ادامه با تاکید بر برگزار شدن مناسب مراسم گرامیداشت آن شهید والا مقام، ضمن اشاره به ساخت دو فیلم قبلی در مورد زندگی شهید رضایینژاد خبر از اکران فیلم سوم داد.

روشنی دربارهی مستند شهید رضایی نژاد می افزاید: این مستند ضمن به تصویر کشیدن مراحل مختلف زندگی شهید رضایینژاد، به فعالیتها و خدمات علمی بی وقفهی این شهید می پردازد.این مستند درسالروز شهادت این دانشمند هسته ای  کشورمان از شبکهی استانی ایلام پخش خواهد شد.

حجت الاسلام حسین حاجیلری امام جمعه محترم آبدانان در این جلسه ضمن گرامیداشت سالروز شهادت داریوش رضایی نژاد گفت: شهادت در راه علم و ارزش های مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از والاترین مرتبه های ایثار و فداکاری است و این نظام مدیون شهیدانی همچون رضایی نژاد و شهدای 8 سال دفاع مقدس است.

 وی در ادامه افزود: امروزه دشمن می داند که در جنگ تن به تن در مقابل ایران اسلامی ناتوان است به همین دلیل به تهاجمات فرهنگی و ترور نخبگان علمی و هسته ای کشورمان روی آورده است. این توطئه هانشان دهنده ضعف دشمنان انقلاب اسلامی ایران در عرصه ی بین الملل است.

در این مراسم همچنین مراد ناصری فرماندار آبدانان گفت: در یکم مرداد ماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت نخبه علمی و شهید هسته ای کشور مراسم یادبودی در این شهرستان برگزار می شود.

شهید داریوش رضایی نژاد، شهید علمی و هسته ای کشور  در اول مرداد 1390 مقابل چشمان دختر خردسالش در تهران توسط گروهک تروریستی موساد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار