گرامیداشت سالروز شهادت سیده طاهره هاشمی

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سیده طاهره هاشمی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۶ - 25January 2014

گرامیداشت سالروز شهادت سیده طاهره هاشمی

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، متن پیام سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت سیده طاهره هاشمی به شرح ذیل است:

"سیده طاهره هاشمی، دختری زهرایی و ستاره درخشان و راهنمای مسیر تکامل همه آزادگان به ویژه نوجوانان حق طلب است.

روحیه حماسی و دلدادگی او به حقیقت ، آمادگی اش برای فداکاری و دفاع از حریم ولایت میراثی است که از جدّه بزرگوارش حضرت فاطمه زهرا(س) به ارث برده است.

خدمتگزاری و رفتار متواضعانه ،نامههای پر نغز، نوشتهها و آثار حکیمانه این شهیده راه حق موید درک عمیق او از تعاملات سیاسی،اجتماعی و روحیه استکبارستیزی اش است که به بیان مقام معظم رهبری،در کنار پایبندی غیرتمندانه به عفاف و حجاب،با حضور اثربخش خود در جامعه،به حق معلم ثانی برای زنان و دختران جهان محسوب میشوند.

بصیرت دینی و انقلابی او نمود روح بلندِ شهادت طلب و شخصیت فراتر از زمانِ اوست و گواهی است بر اینکه شهادتش نه یک اتفاق بلکه یک انتخاب بود. امید است به فضل پروردگار، همگان به ویژه دختران نوجوان، اعتقادات و سلوک شهدای گرانقدر مخصوصا شهید سیده طاهره هاشمی را الگویی برای سبک زندگی تعالی بخش خود قرار دهند.

گفتنی است، شهید سیده طاهره هاشمی که متولد سال ۱۳۴۶ در روستای شهیدآباد شهرستان آمل استان مازندران بود، غروب روز ششم بهمن ماه سال ۶۰ در حالی که چهارده بهار بیشتر از عمر کوتاهش نمیگذشت هنگام رساندن کمک های دارویی و غذایی به نیروهای بسیج، هدف اصابت دو گلوله دشمنان قرار گرفت و به فیض شهادت نایل آمد."

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار