در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛

جلسه هم اندیشی مسئولین روابط عمومی و تبلیغات سپاه تهران بزرگ برگزار شد

جلسه هم اندیشی مسئولین روابط عمومی و تبلیغات نواحی مقاومت بسیج و رده‌های سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان به میزبانی مرکز بسیج راه آهن جمهوری اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۷ - 10July 2013

جلسه هم اندیشی مسئولین روابط عمومی و تبلیغات سپاه تهران بزرگ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در این جلسه سرهنگ پاسدار محمدحسین آقاخانی معاون روابط عمومی سپاه تهران بزرگ ضمن تبریک فرارسیدن ماه دعا و نیایش اظهار داشت: ماه رمضان ماه نزول رحمت الهی بر انسان است. در این ماه انسان میتواند با خودسازی معنوی به کمال واقعی برسد، لذا برای بهرهمندی بیشتر کارکنان ردههای سپاه تهران از فیوضات بیشتر این ماه میطلبد که معاونتهای مربوطه با هم فکری و با پیگیری ابلاغیات سپاه همانند سنوات گذشته، برنامههای خاص فرهنگی و مذهبی اجرا نمایند.

وی افزود: برنامههای معنوی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ متشکل از محافل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و کشوری برای آحادکارکنان و همچنین مسابقات کتابخوانی ویژه نیروهای وظیفه و چندین برنامهی متنوع مذهبی به مناسبتهای مختلف هفتهی کرامت، لیالی قدر و شهادت مولای متقیان روز قدس و عید سعید فطر تدوین شده است که به زودی ابلاغ میگردد.
 
در ادامهی این جلسه، مهندس اصلان دریغ مسئول روابط عمومی مرکز بسیج راه آهن با ارائهی گزارشی جامع از چگونگی فعالیت ناوگان ریلی کشور و نوع خدمات این سازمان به نقش ارزندهی نیروهای زحمتکش راه آهن در دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت و آماری از تعداد نیروهای فعال بسیجی، جانبازان، شهدا و ایثارگران و آزادگان ارائه نمود.
 
در خاتمه حجت الاسلام صباغ مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج وزارتخانهها و ادارات سپاه تهران بزرگ با موضوعیت برکات ماه مبارک رمضان سخنرانی کرد و با اشاره به دوران اسارتش در زمان جنگ تحمیلی به نقل خاطراتی از آزاده سر افراز مرحوم ابوترابی پرداخت که مورد توجه حاضرین در جلسه قرار گرفت. 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار