جانباز قطع نخاعی و شیمیایی دوران دفاع مقدس:

سیدعلی اکبر عدل به جمع یاران شهیدش پیوست

جانباز قطع نخاعی و شیمیایی سیدعلی اکبر عدل پس از تحمل سه دهه مجروحیت شامگاه پنجشنبه سوم بهمن ماه در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران به جمع یاران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۱۰۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴ - 25January 2014

سیدعلی اکبر عدل به جمع یاران شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، شهید "سید علی اکبرعدل" که از مدتها قبل مورد اصابت شیمیایی رژیم بعث قرار گرفته بود در آخرین روزهای پایانی سال ۶۳ در عملیات پیروزمندانه بدر با اصابت گلوله مستقیم دشمن قطع نخاع شد و پس از تحمل سالها درد و رنج و بیماریهای مختلف ریوی و کلیوی، پنجشنبه سوم بهمن ماه در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

شهید سید علی اکبر عدل، جانباز ۷۰ درصد و بسیجی گردان شهادت لشکر ۲۷ محمدرسول ا...(ص) بود که در شش عملیات مهم از جمله والفجر مقدماتی، والفجر۴ و خیبر به عنوان تخریب چی شرکت داشت و در عملیات بدر، جانباز قطع نخاعی شد.
 
شهید عدل در این اواخر از بیماریهای ریوی و کلیوی و همچنین دیالیز خونی رنج میبرد که پس از تحمل هفت ماه درد شدید ناشی از جراحات شیمیایی، دعوت حق را لبیک گفت و به شهادت رسید.
 
قرار است با حضور همرزمان و رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس روز یکشنبه ششم بهمن ماه ساعت ۹ صبح پیکر مطهر این شهید از حسینیه حضرت زهرا (س) واقع در میدان سپاه، خیابان پادگان حضرت ولیعصر(عج) تشییع و در قطعه ۵۰ بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شود.
 
همچنین مجلس ختم این شهید روز سه شنبه ساعت ۱۴: ۳۰ تا ۱۶: ۳۰ در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار خواهد شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار