حجت الاسلام آل هاشم:

انقلاب اسلامی به واسطه امر به معروف و نهی از منکر تضمین و مستحکم شده است

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: یکی از مهمترین رموز پیروزی انقلاب اسلامی نیز امر به معروف بوده است.
کد خبر: ۱۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۱ - 27January 2014

انقلاب اسلامی به واسطه امر به معروف و نهی از منکر تضمین و مستحکم شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در دومین همایش سراسری واحدهای امر به معروف و نهی از منکر نیروی هوایی ارتش که در هتل نهاجا برگزار شد گفت: یکی از راهکارهای پیشگیری قبل از گناه امر به معروف است که مهمترین علت آن نیز جلوگیری از لغزش ها یا به حداقل رساندن آنها است.

آل هاشم  گفت: همیشه اصل بر پیشگیری است و باید پیشگیری کنیم تا کسی تخلف نکند، امر به معروف و نهی از منکر فریضه ی دینی است همه انسان ها باید به آن توجه داشته باشند.

 وی با تاکید بر لزوم احتیاج امر به معروف برای تمامی انسان ها گفت: همه نیاز دارند تا خطاهایشان را به آنها متذکر شویم و طوری رفتار کنیم شخص متخلف خودش اظهار کند که این برخورد حق من بوده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: یکی از مهمترین رموز پیروزی انقلاب اسلامی نیز امر به معروف بوده است که اکنون نیز به واسطه آن انقلاب اسلامی تضمین و مستحکم شده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز همه ی ما باید در بحث تذکر لسانی که توصیه علما بزرگان و رهبر معظم انقلاب نیز است، شرکت کنیم، زیرا رهبر انقلاب می فرمایند: "همین امر به معروف و نهی از منکر کلامی است که جامعه را اصلاح می کند.

حجت الاسلام آل هاشم اذعان داشت: به لطف خدا امروز محیط های مسکونی ارتش جمهوری اسلامی سالم ترین مکان در میان مکان های زندگی نظامیان و تمامی جامعه است که این اتفاق به لطف زحمات مسئولان آمران به معروف و همچنین عزیزان عقیدتی سیاسی حاصل شده است.

وی در ادامه صحبت هایش با اشاره به سالروز ۱۹ بهمن و یوم الله دهه فجر گفت: حرکت نیروی هوایی ارتش در روز ۱۹ بهمن در تسریع بخشیدن به به تحقق انقلاب نقش بسیار مهمی داشت و رژیم ظاغوت را از پیوستن نیروی هوایی به آنان نا امید کرد و به واقع کمر آنها را شکست.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب هم با گذشت ۲۵ سال از مدت رهبری شان، همچنان و مانند امام راحل انقلاب را با قدرت و صلابت به جلو می برند و به امید باریتعالی صحیح و سالم به امام عصر (عج) تحویل می د هند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در پایان صحبت هایش گفت:نباید این را از یاد برد که نیروی هوایی ارتش در بحث امر به معروف و نهی از منکر در میان دیگر نیروهای ارتش نمونه است که جا داردبه این دلیل از فرماند ه این نیرو و دیگر دست اندرکاران گرامی تقدیر کنیم.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار