سردار ساجدی‌نیا خبر داد

دستگیری باند اینترنتی اراذل و اوباش در خارج از کشور

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری باند اینترنتی اراذل و اوباش در خارج از کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸ - 26January 2014

دستگیری باند اینترنتی اراذل و  اوباش در خارج از کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار حسین ساجدی نیا رئیس پلیس پایتخت پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای هفتمین مرحله طرح مبارزه با اراذل واوباش و اخلال گران نظم و امنیت جامعه در سطح شهر تهران اظهار کرد: پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ شب گذشته ۸۸ نفر از اراذل و اوباش را با آلات سرد دستگیر کرد که به مراجع قضایی تحویل داده خواهند شد.

وی با بیان اینکه اراذل و اوباش به طور مرتب توسط پلیس نظارت میشوند، تصریح کرد: افراد بزهکار نابهنجار بدانند که پلیس به محض مشاهده حرکات آنها با شدت با این افراد برخورد خواهد کرد.

سردار ساجدی نیا با اشاره به اینکه طرح جمع آوری اراذل و اوباش تداوم خواهد داشت، تاکید کرد: سایتی که در فضای مجازی ایجاد شده بود و اراذل و اوباش داخل و خارج از کشور آن را هدایت میکردند توسط پلیس فتا ناجا هک شد و عامل این سایت دستگیر شده و مراحل بازجویی را میگذراند.

وی گفت: مراجع قضایی بر اساس حکم قانون با بزهکاران برخورد میکنند و نیروی انتظامی نیز وظیفه دارد آنها را شناسایی و دستگیر کند.

سردار ساجدی نیا خاطر نشان کرد: در حوزه نزاع، درگیری و شرارت کاهش قابل ملاحظهای در ۶ ماهه اول امسال وجود داشت. به طوری که اراذل و اوباش سطح یک در بین این افراد دیده نمیشوند و اراذل و اوباش سطح ۳ به واسطه اقتضای جوانی وارد این جرگه میشوند که در این رابطه ۴۵ نفر شناسایی و از آنها تعهد گرفته شد.

وی در پایان گفت: خانوادههای اراذل و اوباش جوانی که بر اساس اقتضای جوانی مرتکب خطا شده بودند، با اخذ تعهد نسبت به کنترل رفتار این افراد به پلیس اطمینان دادند که حرکات نابهنجارشان تکرار نشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار