حجت‌الاسلام شهیدی در مراسم تجدید میثاق با معمار کبیر انقلاب

پیمان بسته شده بین ملت و ولایت گسسته نخواهد شد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خانواده ایثارگران امروز بیش از 500 هزار نفر از جانبازان و آزادگان را تشکیل می‌دهند و بنیاد شهید تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به این حماسه سازان دوران دفاع مقدس به کار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۴ - 27January 2014

پیمان بسته شده بین ملت و ولایت گسسته نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس حجت الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل در حرم بنیانگذار انقلاب اظهار کرد: روز 12 بهمن ماه سال 1357 یوم الله است چرا که امام راحل بعد از 14 سال وارد کشور شدند و طاغوت را شکست دادند.

وی افزود: روز 12 بهمن ماه برای همیشه در تاریخ و اذهان ملت ایران باقی خواهد ماند. در این روز ظلمت و سیاهی از بین رفت و حکومت اسلامی در پایه مکتب قرآن شکل گرفت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه روز 22 بهمن ماه در حقیقت روز تجدید میثاق مردم با امام راحل است، گفت: در طول 35 سال پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با کینه توزی هر بار دسیسه و توطئهای را بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی پیاده کردند. اما با روشنگری مردم توسط امام راحل و هدایتهای دلسوزانه امام خامنه ای، توطئه های آنها با شکست مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل بنیاد شهید را پایه گذاری کرد و ما موظف هستیم در زمینه تحقق اهداف امام راحل و شهدا در این عرصه گام برداریم.

معاون رئیس جهمور با اشاره به اینکه ایثارگران فرزندان امام راحل هستند، گفت: امام خمینی در زمینه ایثارگران فرموده بودند" من به خانواده ایثارگران افتخار می کنم". امروز ما به عنوان مسئولان به خانواده شهدا، آزادگان و ایثارگران افتخار می کنیم و به آنها می بالیم چرا که آنها برای کشور ما عزت و عظمت را آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی افزود: خانواده ایثارگران امروز بیش از 500 هزار نفر از جانبازان و آزادگان را تشکیل می دهد و بنیاد شهید تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به این حماسه سازان دوران دفاع مقدس به کار گرفته است.

وی تصریح کرد: امروز به حرم امام راحل آمده ایم تا با امام امت تجدید میثاق و پیمان ببندیم.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: "امام" امروز آمده ایم تا به شما بگوییم اهداف شما را دنبال می کنیم و در خدمت فرزندان شما که جامعه ایثارگران هستند و خواست شما توجه به این گروه بود، هستیم و در راه تحقق اهداف شما گام برمی داریم.

وی به سخنان دیگری از امام راحل اشاره کرد و گفت: امام راحل فرمودند: "15 خرداد و 22 بهمن یوم الله هستند" یعنی روزهایی که در تاریخ انقلاب ماندگار و زنده هستند. اتفاقات بزرگی در این روزها رخ داده است.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی اذعان داشت: ورود امام راحل برای کشور و ملت ایران بسیار با عظمت و پر رنگ بود به طوری که مردم با عشق به ایشان حضوری گسترده در استقبال از ورود امام داشتند به گونه ای که ورود امام از فرودگاه تا دانشگاه و از دانشگاه تا بهشت زهرا ساعت های طولانی را برای طی کردن این مسیر پیمودند.

وی در پایان گفت: تجدید میثاق با امام راحل در حقیقت نشانگر عشق و ارادت ملت و نظام جمهوری اسلامی به آرمان های معمار کبیر انقلاب است و دشمنان بدانند پیمان بسته شده بین ملت و ولایت از یکدیگر کسسته نخواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها