سردار جزایری:

آمریکا با کنار گذاشتن گرگ صفتی می‌تواند به ایران نزدیک شود/ به لحاظ نظامی وضعیتی معکوس در منطقه حاکم است

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به لحاظ نظامی وضعیتی معکوس در منطقه حاکم است بطوری‌که امریکا و صهیونیست‌ها در محدوده رویکردها و عمل جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳ - 19August 2013

آمریکا با کنار گذاشتن گرگ صفتی می‌تواند به ایران نزدیک شود/ به لحاظ نظامی وضعیتی معکوس در منطقه حاکم است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ناتوانی آمریکاییها برای درک درست تحولات و رخدادهای منطقهای بویژه آنچه جمهوری اسلامی و ملت ایران دنبال میکند، گفت: نه مذاکرات هستهای و نه هیچ بهانه دیگری برای مذاکره قادر نیست سیاست کلان جمهوری اسلامی ایران را تحت تأثیر قرار دهد.


وی تصریح کرد: جای تعجب است هنوز بعضی سیاستمداران امریکایی از فشار نظامی علیه ایران سخن میگویند و سادهلوحانه بر این تصورند که اینگونه تهدیدها میتواند روی سیاستمداران ایران مؤثر واقع شود. خطای استراتژیک امریکا این است که درک درستی از سپری شدن سیاست چماق و هویج ندارد.


معاون ستاد کل نیروهای مسلح  تأکید کرد: به لحاظ نظامی وضعیتی معکوس در منطقه حاکم است بهطوریکه آمریکا و صهیونیستها در محدوده رویکردها و عمل جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.


سردار جزایری با اشاره به رفتارهای بچهگانه و فریبکارانه آمریکاییها در طرح موضوع مذاکره و رابطه با ایران، اظهار داشت: آمریکا نه از طریق بازیهای مضحک سیاسی و اقتصادی و نه سناریوهای بازیهای انیمیشنی نظامی، بلکه با عذرخواهی از ملت بزرگ ایران و کنار گذاشتن ددمنشی و گرگ صفتی، میتواند به ایران نزدیک شود.

نظر شما
پربیننده ها