سرلشکر دکتر فیروزآبادی گزینه نظامی روی میز آمریکا را طنز ملت‌ها دانست

نیروهای مسلح هر گونه فتنه آمریکا را سرکوب و تهدید کننده را پشیمان می‌کنند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران بعنوان سربازان ولی‌امر در نیروهای مسلح آمادگی کامل دارند تا هر گونه فتنه آمریکا را خاموش کرده و تهدید کننده را پشیمان کنند.
کد خبر: ۱۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۱ - 28January 2014

نیروهای مسلح هر گونه فتنه آمریکا را سرکوب و تهدید کننده را پشیمان می‌کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرلشکر دکتر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، در جمع تعدادی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و در واکنش به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی، خطاب به آنان گفت: ما ضربالمثلی داریم که میگوید آزموده را آزمودن خطاست. آمریکاییها اخیرا دچار خطای بارزی شدند که ملت انقلابی ایران را با گزینه نظامی تهدید میکنند.

وی افزود: صرفنظر از اینکه امروز گزینه نظامی روی میز آمریکا به طنز در بین ملتها تبدیل شده، بهتر است مقامات آمریکا قدری به عقب بازگردند و اگر خودشان به خاطر نمیآورند از مقامات قبلی سؤال کنند که چرا با وجود تهدیدات فراوان و استقرار نیرو و آمادگی تجهیزات، جرات حمله به ایران را پیدا نکردند.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: چرا آمریکاییها امروز از کاری که تاکنون نتوانستند و هیچ گاه نیز قادر به انجام آن نخواهند بود، صحبت میکنند.

این مقام ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همچنین افزود: ملت ایران بعنوان سربازان ولیامر در نیروهای مسلح آمادگی کامل دارند تا هر گونه فتنه آمریکا را خاموش کرده و تهدید کننده را پشیمان کنند.

عضو شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: بهتر است آمریکاییها در چارچوب توافق ژنو همان روش دیپلماسی را دنبال کنند و با زدن حرفهای سبک و بیمایه راه را بر روی مذاکرات نبندند.

نظر شما
پربیننده ها