اجمالی/ سردار زاده کمند:

هیچ کشوری در دنیا مستقل‌تر از ایران نیست

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: بعد از گذشت ۳۴ سال از عمر انقلاب اسلامی، در ایران ما بدون این‌که حتی تبعیتی از یک کشور شرقی و غربی داشته باشیم با قدرت مسیر انقلاب را ادامه می‌دهیم و این نشان می‌دهد که هیچ کشوری در دنیا مستقل‌تر از ایران وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲ - 29January 2014

هیچ کشوری در دنیا مستقل‌تر از ایران نیست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمد جواد زاده کمند" جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پنجمین جشنواره ورزشی سربازان نیروهای مسلح که صبح امروز به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۳۴ سال اخیر گفت: امام(ره) منطقی را پایهگذاری کرد که در عرصههای مختلف حقانیت این منطق به اثبات رسید و آن غلبه منطق و ایمان بر ابزار بود و ما این را در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و مقابله با دسیسههای گوناگون مشاهده کردیم.

وی با اشاره به اینکه عنصر درایت و رهبری دومین دستاوردی است که میتوان به آن اشاره کرد، یادآور شد: عنصر ولایت و رهبری ما را از گردونههای سخت به خوبی عبور داد و کشتی انقلاب را در توفانهای سهمیگن سالم به ساحل رساند. علاوه بر این عزت، افتخار و خودکفایی در برخی عرصههای علمی، فناوری و قدرت مرجعیت در کشورهای جهان اسلام و آزادیخواه دستاورد دیگری است که میتوان به آن اشاره کرد.

سردارزاده کمند افزود: استکبارستیزی موضوع دیگری است که طی این مدت موفق به کسب آن شدهایم، به نحوی که وزیر امور خارجه آمریکا عنوان میکند هر کجا که قدم میگذاریم میبینیم ایران قبل از ما آنجا حضور تفکری و مقاومتی دارد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: امروز اصلیترین مشکل استکبار نظام جمهوی اسلامی ایران است.

نظر شما
پربیننده ها