سردار صدرالسادات:

ارتقا روحیه خدمتی از اهداف نظام وظیفه ناجا است

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: هیات ورزشی سربازان نیروهای مسلح با مسئولیت سازمان وظیفه عمومی ناجا وظیفه توسعه ورزش در میان سربازان به منظور ارتقا روحیه خدمتی و حفظ تندرستی سربازان را بر عهده دارد.
کد خبر: ۱۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹ - 29January 2014

ارتقا روحیه خدمتی از اهداف نظام وظیفه ناجا است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "حمید صدرالسادات" رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا و رییس هیات ورزشی سربازان نیروهای مسلح در آیین اختتامیه پنجمین دوره مسابقات ورزشی سربازان نیروهای مسلح که صبح امروز به میزبانی سپاه پاسداران برگزار شد، با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در ۱۱ رشته و طی ۹ ماه اول امسال در سطح نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار کرد: هیات ورزشی سربازان نیروهای مسلح با مسئولیت سازمان وظیفه عمومی ناجا وظیفه توسعه ورزش در میان سربازان به منظور ارتقا روحیه خدمتی و حفظ تندرستی سربازان را بر عهده دارد.

وی با اشاره به مساله ورزش و اولویت قرار دادن آن در ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: امسال با برنامهریزیهای صورت گرفته موفق شدیم مسابقات سربازان را نسبت به سال گذشته از نظر کمی و کیفی به میزان ۲۰ درصد ارتقا بخشیم؛ به نحوی که ۸۰ تیم به بیش از ۱۰۰ تیم در مسابقات نهایی افزایش یافت و ۶۰۰ نفر از برگزیدگان نیروهای مسلح در مسابقات حضور یافتند.

سردار صدرالسادات خاطرنشان کرد: امیدواریم مسابقات ورزشی سربازان به صورت تقویم و زمانبندی شده ثابت در سطح نیروهای مسلح نهادینده شود تا هر سال با یک برنامهریزی منسجمتر و بهتر آن را برگزار کنیم.

خاطرنشان میشود، در این دوره از رقابتها در رشته والیبال تیمهای ناجا و دو تیم از ارتش، در رشته فوتسال ارتش، ناجا و سپاه، در دو استقامات، وزارت دفاع، ناجا و ارتش و در رشته تکواندو، بسیج، ارتش و ناجا مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار