سردار حسن‌خانی عنوان کرد

تلاش پلیس برای کسب رضایتمندی و تکریم مردم/ کردستان از امن‌ترین استان‌های کشور است

فرمانده انتظامی استان کردستان در دیدار با اعضاء شورای اسلامی سنندج، کردستان را از امن‌ترین استان‌های کشور دانست و افزود : پلیس بدنبال کسب رضایتمندی و تکریم مردم است.
کد خبر: ۱۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹ - 29January 2014

تلاش پلیس برای کسب رضایتمندی و تکریم مردم/ کردستان از امن‌ترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محسن حسن خانی" فرمانده انتظامی استان کردستان به همراه جمعی از معاونان و روسای پلیسهای تخصصی این فرماندهی در جلسهای تحت عنوان هماندیشی، با رییس و اعضاء شورای اسلامی شهر و همچنین شهردار سنندج دیدار و گفتگو کردند.

سردار حسنخانی در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن بهمن ماه و ایام الله دهه مبارک فجر، خدمت به مردم را بالاترین و ارزشمندترین اعمال انسان دانست و افزود: خدمت به مردم مایه سرافرازی مسئولان و موجب تقرب به درگاه الهی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ناجا، مردم و سایر دستگاههای ذیربط را سه ضلع تامین کننده امنیت عنوان و تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک پلیس جامعهمحور و اجتماعی در خدمت شهروندان بوده و خواستار مشارکت، همگامی و نقش آفرینی هرچه بیشتر مردم در تامین و برقراری امنیت است.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی استان کردستان در سال جاری موفق به کشف حدود ۹۰ درصد جرایم شده و در این زمینه مقام اول کشور را کسب کرده است. ضمن اینکه به لحاظ وقوع جرایم نیز کردستان جزو سه استان آخر کشور میباشد، بدین لحاظ میتوان با قاطعیت ادعا کرد که کردستان از امنترین استانهای کشور بوده و این آرامش و امنیت را مردم با تمام وجود احساس کردهاند.
 
 حسنخانی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) که از کردستان به عنوان استانی فرهنگی یاد کردند، شهروندان این خطه را افرادی مودب، خونگرم، صمیمی و منحصر به فرد دانست و افزود: در برخورد با چنین مردمی باید در شأن و سزاوار آنها رفتار کرد و نیروی انتظامی استان کردستان نیز با پیروی از سیاست و خط مشی ناجا به دنبال رضایتمندی مردم و تکریم آنهاست.
 
فرمانده انتظامی استان کردستان در خاتمه سخنان خود با تاکید بر این مطلب که افزایش تماسهای مسئولان دستگاههای مختلف موجب تسهیل کارها و گشایش در امور مردم خواهد شد، خواستار تداوم جلسات و دیدارهای اعضاء شورای اسلامی شهر و مجموعه انتظامی استان کردستان شد.
نظر شما
پربیننده ها