سردار ذوالقدر در چهارمین جشنواره ورزشی ریحانةالنبی عنوان کرد

بانوان ایرانی با حفظ حجاب در عرصه ورزش قهرمانی درخشیده اند

جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) با اشاره به ترس دشمن از روح بلند ایرانیان گفت: دشمن از روح ما بیشتر از جسممان می‌ترسد و این نشات گرفته از روح بلند مسلمانان است.
کد خبر: ۱۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳ - 29January 2014

بانوان ایرانی با حفظ حجاب در عرصه ورزش قهرمانی درخشیده اند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار ذوالقدر جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) در چهارمین جشنواره ورزشی ریحانةالنبی که پیش از ظهر امروز در مجموعه ورزشی 5 آذر برگزار شد، اظهار داشت: 35 سال از انقلاب اسلامی می گذرد؛ اما بیش از 35 توطئه علیه انقلاب اسلامی از سوی کشورهای دیگر همانند جنگ تحمیلی، لانه جاسوسی، کودتای منافقین در سال 60، از سوی منافقین علیه ایران صورت گرفت.

سردار ذوالقدر بیان کرد: جوان، کودک تا پیر در این چند سال پایداری نشان داده اند که آرزوی شهادت در دلشان مانده است. بانوان نیز در صحنه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نقش برجستهای داشته و بعد از گذشت سالها نیز شور و حال آن دوران را به فرزندان خود منتقل می کنند.

وی با اشاره به ترس دشمن از روح بلند ایرانیان گفت: دشمن از روح ما بیشتر از جسممان میترسد و این نشات گرفته از روح بلند مسلمانان است.

جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره ورزشی ریحانةالنبی گفت: امروز روز بزرگی برای رقابت ورزشی بانوان است. روحیه پهلوانی و قهرمانی ملت ایران در تاریخ ثبت شده و هرگاه از پهلوانی صحبت می شود بعد از 50 سال که از شهادت جهان پهلوان تختی می گذرد یاد و خاطره او در اذهان زنده می شود.

وی افزود: با مراجعه به تاریخ صدر اسلام درمییابیم بزرگترین قهرمانان، حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) هستند. این جشنواره نیز برای تاسی به بانوی دو عالم به نام ریحانةالنبی نامگذاری شده است.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: کسانی که ورزشکار هستند و یا قهرمان می شوند، باید تواضع خود را بالا برده و روحیه ظلم ستیزی داشته باشند که این از ویژگی های رزم است.

جانشین سپاه محمد رسول الله(ص) تاکید کرد: بانوان ما می توانند با حفظ حجاب اثبات کنند که این محدودیت نیست و قدرت آنها را کاهش نمی دهد؛ بلکه در تمام عرصه ها پیشرفت خواهند داشت.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار