تکاپوی منافقین برای مقابله با توافق هسته‌ای ایران با غرب

گروهک تروریستی منافقین که به‌شدت از توافق بوجود ‌آمده بین ایران و غرب واهمه دارد در هفته‌های اخیر به تکاپو افتاده تا بلکه بتواند از تأثیر این نزدیکی روابط بکاهد.
کد خبر: ۱۰۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳ - 30January 2014

تکاپوی منافقین برای مقابله با توافق هسته‌ای ایران  با غرب

بهگزارش خبرگزاری دفاع مقدس، روز گذشته گروهک منافقین بار دیگر تعدادی از حامیان ضد ایرانی خود را در کنگره آمریکا جمع کرد تا آمریکا را بهخاطر مذاکره با ایران نقد کنند.

طبق معمول، سیاستمداران بازنشسته آمریکایی که بعضاً مبالغ هنگفتی در مقابل حمایتشان از منافقین دریافت کردهاند، از حمایت این گروهک سخن گفتند. آنها دولت آمریکا را متهم به بدرفتاری با اعضای گروهک منافقین کردند.

یکی از سخنرانان، "هاوارد دین"، در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی بازفید که از او پرسیده بود که آیا همچون گذشته از این گروه پول گرفتهاید، پاسخ داد: من به چنین سوالاتی جواب نمیدهم. من به حقوقبشر علاقمند هستم.

یکی دیگر از سخنرانان با حمایت از طرح تحریمی کرک-منندز برای افزایش تحریمها علیه ایران، گفت: تحریمها ما را به اینجا رسانده است.

وی در این گزارش نوشت: سخنرانان در این جلسه دوساعته صرفاً راجع به توافق هستهای ایران و حمایت از تغییر رژیم در این کشور صحبت کردند و هیچکدام از تلاشهای دیپلماتیک در ژنو حمایت نکردند.

شایان ذکر است؛ که گروهک منافقین چندی پیش در زمانی که طرح کلی توافق بین ایران و ۱+۵ در حال پیریزی بود جلسهای در کنگره آمریکا تشکیل داد و خبرنگار رادیو صدای روسیه با حضور در این تجمع گزارشی از مشاهدات خود نگاشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار