سردار نقدی در اصفهان:‌

صف‌آرایی میان ایران و دشمنان انقلاب در مقطع حساسی قرار گرفته است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اصفهان گفت:‌ صف آرایی میان جمهوری اسلامی و دشمنان انقلاب در مقطع حساسی قرار گرفته و ما باید با عملکرد خود نشان دهیم که امانتدار صدیق شهدا هستیم و پایمردی می‌کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹ - 30January 2014

صف‌آرایی میان ایران و دشمنان انقلاب در مقطع حساسی قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار "محمدرضا نقدی" دقایقی پیش در دومین اجلاسیه مجمع بسیج استان اصفهان، به سیو پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: نخستین جایی که حکومت نظامی اعلام شد اصفهان بود، همین موضوع صلابت مردم اصفهان را نشان داد که در دفاع مقدس نیز تکمیل شد.
 
وی افزود: صفآرایی میان جمهوری اسلامی و دشمنان انقلاب به مقطع حساسی رسیده و ما باید نشان دهیم امانتدار صدیق شهدا هستیم و پایمردی میکنیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در آخرین نفسهای خود، تمام قوای خود را به کار گرفته اما با همت مردم ایران این انقلاب پایدار است و در راستای راه و خط امام راحل که همان نهضت جهانی امام عصر(عج) است، حرکت میکند.
 
وی بیان کرد: روزی در جبهههای جنگ با دشمنان مقابله میکردیم، امروز هم برای سازماندهی عملیات بزرگ یعنی تحقق تمدن اسلامی میکوشیم که قدم اول برای رسیدن به آن، تحقق جامعه اسلامی در کشور خودمان است.
 
سردار نقدی اظهار کرد: باید در این مبارزه فداکاری کنیم و با تمام امکانات زمینه را برای رسیدن به جامعه اسلامی محقق کنیم، تمام ادارات و دستگاهها در میان انبوه دشمنان، بدون حضور مردم نمیتوانند آرمان تحقق جامعه اسلامی را دنبال کنند و در این بخش حضور مردم ضروری است.
 
وی با تاکید بر این مطلب که اگر جامعه اسلامی بخواهد محقق شود باید با تمام امکانات در مقابل کارشکنیهای دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کرد، خاطرنشان کرد: برای پیشرفت در تمام عرصهها از جمله توسعه علمی، دشمنیها و مزاحمتهای بسیاری زیادی علیه جمهوری اسلامی وجود دارد که در این موضوع تشکیل مجمعهای بسیج استانی علاوه بر کم کردن مشکلات رسیدن به جامعه اسلامی را محقق میکند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه باید الگوی اسلامی در دستور کار قرار گیرد، افزود: اگر امروز بخواهیم مسئله اقتصاد، امور فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را پیش ببریم نیاز به الگوهای بومی داریم.
 
سردار نقدی گفت: اگر بخواهیم شاخصهای الگوی اسلامی را ترمیم کنیم حضور مردم، شاخصه اصلی آن است زیرا در جامعه اسلامی مردم و نظام در کنار هم قرار دارند و از هم جدا نیستند، این درحالی است که الگوی غربی به دنبال حذف مردم از صحنه کشورها است و سرمایهدارها را علم میکنند اما این موضوع در آرمانهای جمهوری اسلامی وجود ندارد.
 
وی تصریح کرد: بدون شک عملکرد نهادهای محلی یکی از شاخصههای مهم در پیشرفت کشور است، همه مردم باید در همه کارها نقشآفرین باشند و نباید فقط منتظر فعالیتها و پیگیریهای دولت باشیم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: مجمعهای بسیج تشکیل شده در استانها همگرایی را دنبال میکنند و باید با استفاده از ظرفیتهای محلی مشکلات همان محلات حل شود، اگر مجموعهها فقط پیشنهادها را به مرکز اعلام کنند بدون شک به نتایج مثبت نمیرسیم.
 
سردار نقدی در ادامه به معضل خشکسالی استان اصفهان اشاره کرد و گفت: نباید تنها منتظر پیگیری و عملکردها از مرکز باشیم بلکه باید از راهحلها و تدابیر عمومی سازمانهای مردمنهاد استفاده کنیم، ظرفیتها بسیار فراوان است اما همه منتظرند سیستم اداری مشکلات را حل کند، این موضوع درست نیست و الگوی اسلامی پیشرفت، اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی اسلامی در همین مجامع قابل بحث و بررسی است.
 
وی افزود: باید از ظرفیتهای علمی بسیج در تمام اجزاء استفاده کرد زیرا زمینه را برای خودکفایی کشور در تمام حوزهها فراهم میکند و علاوه بر آن صادرات را افزایش میدهد، در زمان جنگ تحمیلی کمبودها و کاستیهایی در زمینه تجهیزات نظامی داشتیم اما انقلاب اسلامی معجزه کرد و در مقطع فعلی به برکت انقلاب اسلامی در جایگاههای رسمی علمی قرار داریم بهگونهای که در یک نمونه موشکهای ما هزاران کیلومتر برد دارند.

نظر شما
پربیننده ها