دشمنی های استکبار با ملت ایران هیچگاه به پایان نمی رسد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:دشمنی های استکبار با ملت ایران هیچگاه تمامی ندارد و قدرت های زورگو برای رسیدن به مقاصد خود از همه شیوه ها استفاده می کنند.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ - 23September 2016
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس ، سید حسین نقوی حسینی با اشاره به این نکته که با پیروزی انقلاب اسلامی، منافع قدرت های مستکبر در ایران به خطر افتاد، اظهار داشت: استکبار و دشمنان انقلاب اسلامی ایران، قبل از پیروزی نهضت اسلامی، جنگ و دشمنی خود را با ملت ایران آغاز کرده و همچنان این رویکرد خود را ادامه می دهند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دشمن از حربه های مختلف نظیر تحریم، ترور شخصیت ها و دانشمندان کشور، جنگ هشت ساله و غیره استفاده کرد تا به اهداف خود در کشور برسد.
 
وی با اشاره به حضور مردم در صحنه و میدان و وجود رهبری آگاه و بیدار ادامه داد: به برکت هوشیاری و حضور مردم در صحنه و وجود رهبری بصیر و آگاه، توطئه ها و نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی خنثی شده و استکبار نتوانسته است به اهداف خود برسد.
 
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید توجه داشت که دشمنی های استکبار با ملت ایران هیچگاه تمامی ندارد و قدرت های زورگو برای رسیدن به مقاصد خود از همه شیوه ها و حربه ها استفاده می کنند.
 
نقوی حسینی با اشاره به این نکته که هوشیاری مردم نسبت به توطئه ها و نقشه های دشمن در برهه و عصر حاضر بسیار ضروری است، گفت: در دوران دفاع مقدس، صحنه و دشمن مشخص بود اما امروز باید با بصیرت و هوشیاری هر چه بیشتر در برابر توطئه های دشمن ایستادگی کرد.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد: هفته دفاع مقدس یادآور این پیام است که می توان با دارا بودن فرهنگ ایثارو مقاومت در برابر دشمن ایستاد و آن را به زانو درآورد.
 
نقوی حسینی متذکر شد: باید از فرصت هفته دفاع مقدس برای گسترش فرهنگ مقاومت استفاده کرد و از این حادثه برای بازخوانی جنایات و دشمنی های استکبار بر حق ملت ایران بهره برد.
 
منبع:مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار