تحولات فلسطین؛

تداوم یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری/ 9 فلسطینی بازداشت شدند

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی بامداد امروز جمعه به چند شهر و خانه فلسطینیان در کرانه باختری یورش برده و ۹ فلسطینی را بازداشت کردند.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ - 23September 2016
به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، نیروهای اشغالگر قدس بامداد امروز جمعه به خانه‌های چند فلسطینی در کرانه باختری یورش بردند.

براساس گزارش فلسطین الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این فلسطینیان در اجرای عملیات‌هایی علیه این رژیم و شهرک نشینان نقش داشته‌اند.
 
منابع محلی در این باره گفتند که نیروهای اشغالگر بامداد امروز جمعه یک کودک و پنج جوان فلسطینی از اردوگاه الدهیشه واقع در جنوب بیت لحم را بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم اشغالگر به اردوگاه مذکور یورش برده و این افراد را بازداشت کردند که اسامی آنها عبارت است از: حیدر عزات ابو دیه (21 ساله)، مراد محمد الزغاری (21 ساله)، صابر احمد معالی (27 ساله)، فؤاد فیصل معالی (26 ساله)، محمد زهیر شعبان (25 ساله)، محمد عبدالکریم حجاجره (17 ساله).

همچنین درگیری‌هایی بین جوانان و نیروهای اشغالگر در این اردوگاه به وقوع پیوست و نظامیان صهیونیست به سمت این جوانان گاز اشک‌آور و بمب صوتی شلیک کردند که البته آسیبی به کسی نرسید.

سرزمین فلسطین از اوایل اکتبر سال گذشته تا کنون شاهد آغاز انتفاضه قدس و درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست است. رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس با اتخاذ تصمیمات و اقدامات مختلف تلاش کرده‌است جلوی انتفاضه قدس و موج عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی فلسطین را بگیرد، اما همه این تلاش‌ها به شکست انجامیده‌است و این انتفاضه همچنان ادامه دارد و خواب راحت را از چشمان مقامات صهیونیست گرفته‌است.
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها