مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه:

انصارالله یمن از حزب الله لبنان قدرتمند‌تر می‌شود

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه جریان انصار الله در یمن بیشتر از حزب الله لبنان در منطقه قدرت خواهد یافت، ادامه داد: اگر چه در سوریه و عراق در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) شهید می‌دهیم اما در دل این جنگ، شعله‌ای به نام ارتش جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی فروزان خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳ - 24September 2016

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار قمی مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه صبح امروز در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از خانواده‌های شهدا، درباره تحولات منطقه اظهار داشت: امروز تحولات در منطقه غرب آسیا به شکلی در حال روی دادن است که شاهد گسترش اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی هستیم؛ اسلامی که نماد آن تحجر و داعش است.

وی سناریوی تجزیه و هرج و مرج را از جمله سناریوهای مطرح در منطقه عنوان کرد و افزود: سناریوی تجزیه و هرج و مرج، سناریویی است که آمریکایی‌ها در منطقه دنبال می‌کنند لذا پیش بینی می‌کنیم طی یک دهه شاهد وجود ناامنی در منطقه باشیم.

سردار قمی سپس با بیان اینکه جریان انصار الله در یمن بیشتر از حزب الله لبنان در منطقه قدرت خواهد یافت، ادامه داد: اگر چه در سوریه و عراق در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) شهید می‌دهیم اما در دل این جنگ، شعله‌ای به نام ارتش جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی فروزان خواهد شد و البته این نویدی بود که امام راحل سال‌های قبل داده بودند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار