سردار دکتر کارگر:

دفاع مقدس به هیچ جناحی تعلق ندارد

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: معتقدیم دفاع مقدس متعلق به تمام مردم کشور است و به هیچ جناحی تعلق ندارد.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ - 24September 2016

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم هم‌اندیشی اساتید درس دفاع مقدس با رؤسا و معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صبح امروز (شنبه سوم مهرماه) با حضور سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و «حمید میرزاده» رییس دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه علوم و تحقیقات برگزار شد.

سردار دکتر کارگر با اشاره به پیشتاز بودن دانشگاه آزاد اسلامی در تشکیل دو واحد درس با موضوع دفاع مقدس اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در ساخت یادمان شهدای گمنام نیز گوی سبقت را از دیگر دانشگاه ها ربوده است.

وی با اشاره به تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، ادامه داد: با توجه به تاریخچه دانشگاه آزاد انتظار داریم در مسیر ایثارگران، رزمندگان و شهدا گام بردارند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه دفاع مقدس عامل وحدت در کشور است، گفت: تمام اقشار و جناح ها در خصوص دفاع مقدس متحد هستند. دفاع مقدس کلید وحدت در کشور است.

سردار دکتر کارگر تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در تحقق بیانات رهبری در خصوص جلوگیری از تحریف و فراموشی دفاع مقدس گام های موثر و مفیدی برداشته است.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به تحقق پیشنهادات حاضران در مراسم بیان داشت: تشکیل چنین جلساتی باعث رفع اشکالات موجود و برقراری ارتباط بهتر دانشجویان با حوزه دفاع مقدس می شود. از این رو از مسئولین حاضر تقاضا دارم تا از پیشنهادات اساتید بهره گیرند.

وی با بیان اینکه طبق بیانات امام راحل(ره) اگر حال و هوای جبهه به پشت خط مقدم حاکم شود، مسائل و مشکلات ما حل خواهد شد، اظهار داشت: با تحقق این امر تمام مشکلات حل خواهد شد و هیچ کس نمی تواند آسیبی به کشور وارد کند. همچنین هیچ حب و بغض جناحی نمی تواند بر کشور سایه افکند.

سردار دکتر کارگر تصریح کرد: معتقدیم دفاع مقدس متعلق به تمام مردم کشور است و به هیچ جناحی تعلق ندارد. در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز با چنین اعتقادی فعالیت هایمان را انجام می دهیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها