فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه:

آمریکایی‌ها حرکت احمقانه‌ای انجام دهند خلیج‌فارس را گورستان آنها خواهیم کرد

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه گفت: از کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس اعلام کرده‌ایم که اگر آمریکایی‌ها نیت کنند حرکت احمقانه‌ای انجام دهند، خلیج فارس را گورستان آنها خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ - 24September 2016

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، منصور روان‌کار  در همایش نیروهای مسلح در شهر دیر با تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا، امام و فرماندهی کل قوا، به یک قدرت بین‌المللی تبدیل شده است.

روان‌‌کار با بیان اینکه جنگ ما در طول 8 سال دفاع مقدس بر سر آب رودخانه و زمین نبود، افزود: جنگ ما یک جنگ اعتقادی بود که ملت بزرگ ایران قهرمان این عزت و سرافرازی هستند.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ناامنی‌هایی که آمریکایی‌ها در منطقه به وجود آورده‌اند به برکت انقلاب اسلامی و اقداماتی که سپاه در جای‌جای منطقه و خارج از منطقه انجام می‌دهد، از بین خواهد رفت، تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه آماده‌تر از هر زمان دیگری در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان حضور دارد و دشمنان بارها به اثرگذاری ما اعتراف کرده‌اند.

روان‌کار، با بیان اینکه ما باید قدردان خون شهدا و ارزش‌های این انقلاب باشیم و به رهبری خود افتخار کنیم، خاطرنشان کرد: ما حرکات آمریکایی‌ها را شبانه‌روز رصد می‌کنیم و آنچه در فضای مجازی از سوی دشمنان گفته می‌شود، دروغی بیش نیست، چرا که آمریکایی‌ها همانند یک طبل توخالی هستند و از اقتدار این نظام هراس دارند و این ترس و ذلت را شبانه‌روز مشاهده می‌کنید.

روان‌کار اظهار داشت: سال‌های طولانی است که آمریکایی‌ها در موضع دفاعی و انفعالی به سر می‌برند و انفعالی بودن خود را اعلام می‌کنند و علت این اعتراف این است که 24 ساعته صدها فروند شناور نیروی دریایی سپاه را در نزدیک‌ترین موضع نسبت به خود می‌بینند تا اگر لازم باشد و تکان بخورند، علیه شان اقدام کنند.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، امنیت خلیج فارس را یکی از آثار و توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه برشمرد و افزود: امنیت خلیج‌فارس به نوعی امنیت جهانی به شمار می‌رود و وظیفه اسلامی و انقلابی ما حکم می‌کند شرایط را طوری فراهم کنیم که امنیت در این منطقه برقرار باشد تا همه مردم جهان در امنیت به سر ببرند.

 روان‌کار با بیان اینکه اگر فیلم جزیره فارسی پخش شود دیگر آبرویی برای آمریکایی‌ها باقی نخواهد ماند، افزود: ما نه جنگ‌طلب هستیم و نه به دنبال آغاز جنگ خواهیم بود، اما از کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس اعلام کرده‌ایم که اگر آمریکایی‌ها نیت کنند حرکت احمقانه‌ای انجام دهند، خلیج فارس را گورستان آنها خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار