معاون وزیر آموزش و پرورش:

معلمان شهدا را به نسل جدید معرفی کنند

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مبنا و اصل انقلاب ولایت فقیه است و پیام تک تک شهدا در وصایایشان پیروی از ولایت‌فقیه است.
کد خبر: ۱۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۵ - 31January 2014

معلمان شهدا را به نسل جدید معرفی کنند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حمیدرضا کفاش، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در یادواره معلم شهید سردار محمود اخلاقی و 4900 شهید فرهنگی کشور اظهار کرد: همه مؤظفیم از رکن انقلاب که همان ولایت فقیه است پاسداری کنیم، چرا که اگر این رکن محوری تضعیف شود انقلاب تضعیف میشود.

وی ادامه داد: تکریم کسانی که عزیزان خود را تقدیم انقلاب کردند ضرورت دارد. شهیدان برکت زندگی و جانشین خدا در زمین هستند.
 
کفاش برگزاری یادواره شهدای فرهنگی را بسیار با ارزش خواند و گفت: یاد شهید تذکر است، برکت است و این یادوارهها از مؤثرترین همایشهایی هستند که در کشور برگزار میشوند و از این رو نباید در برگزاری آنها کوتاهی کرد.

وی اظهار کرد: دیدار با خانوادههای شهدا، جانبازان و ایثارگران جزو برنامههای ثابت رهبر معظم انقلاب است و اخیرا دیدار با خانوادههای شهدا نیز در برنامههای ریاست جمهوری قرار گرفته و این مهم در آموزش و پرورش نیز باید بطور جدی مد نظر قرار گیرد.

کفاش خاطرنشان کرد: مؤثرترین فعالیت پرورشی، زنده کردن یاد شهدا و زانو زدن در برابر ایثارگریهای جانبازان است و معلمان و مربیان پرورشی با روشهای نو و خلاق به بهترین وجه شهدا را به نسل جدید معرفی کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار