برگزاری یادواره شهدای ملکشاهی

مسئول روابط عمومی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از برگزاری ۶۵ برنامه در پنجمین روز هفته دفاع مقدس در مرکز و سطح شهرستان‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۱ - 26September 2016
برگزاری یادواره شهدای ملکشاهی

به گزارش دفاع پرس از ایلام، رضا نوروزی، مسئول روابط عمومی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام،  اظهار داشت: پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان اقتصاد مقاومتی، پشتیبانی مردم و اصناف و آمادگی دفاعی نام‌گذاری شده است.

 وی، تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بعد از دفاع مقدس، از حربه تحریم اقتصادی برای فشار بر مردم عزیز ایران  و نظام اسلامی  استفاده کردند و مشکلاتی ازلحاظ اقتصادی برای کشور و مردم  ایجاد کردند اما مردم هیچ‌گاه تحت این فشارها دست از نظام و انقلاب نکشیدند.

 مسئول روابط عمومی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ، یادآور شد: این امر، باعث شد که واژه جدیدی  به‌عنوان اقتصاد مقاومتی  وارد ادبیات اقتصادی کشور شود که این واژه برای اولین  بار از سوی مقام معظم رهبری در دیدار با کارآفرینان در شهریور سال 89 مطرح شد.

 نوروزی، بابیان اینکه مقام معظم رهبری در این دیدار اقتصاد مقاومتی به معنا و مفهوم کارآفرینی معرفی کردند، ابراز کرد: ایشان دو دلیل فشارها و تحریم نا به‌حق و ظالمانه دشمنان و ایجاد بستر و آمادگی لازم برای جهش اقتصادی در عرصه‌های مختلف تولیدی با تکیه‌بر توان داخلی را از موارد مهم این نام‌گذاری عنوان کردند.

 وی، در ادامه با اشاره به اینکه در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس، 65 برنامه در پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت  و نواحی مقاومت برگزار می‌شود، گفت: مهم‌ترین برنامه امروز، برگزاری یادواره شهدای شهرستان ملکشاهی با حضور سردار عراقی جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران رأس ساعت 15 و 30  دقیقه در این شهرستان است.

 مسئول روابط عمومی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، افزود: همچنین با حضور سردار عراقی، برنامه افتتاح مسجد و خانه عالم در  بخش مهر ملکشاهی برگزار می‌شود و در این روز نیز منازل مسکونی محرومین  در روستاهای شهر ایلام و روستای چشمه پهن با حضور مسئولان تحویل می‌گردد.

 نوروزی،  برگزاری یادواره شهدای محله پیچ عاشوری در شهرستان ایلام، یادواره شهدا و آبروی محله، اردوی راهیان نور در سطح یادمان شهدای شرهانی، پیاده‌روی به سمت مزار شهدا،و کوه‌پیمایی نهادها وادارات، بازی های بومی و محلی،یادواره شهدای پتروشیمی، ویزیت رایگان پزشکی، کارگاه آموزشی مادرانه، نشست بصیرتی فرهنگیان، دیدار با خانواده پیشکسوت  از دیگر برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها