در پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان برگزار شد؛

کنگره بزرگداشت شهدا با عنوان «با این ستاره‌ها» + تصاویر

کنگره بزرگداشت شهدا با عنوان «با این ستاره‌ها» در پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان با حضور خلبانان، کارکنان فنی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ - 25September 2016
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، کنگره بزرگداشت شهدا با عنوان «با این ستاره‌ها» در فضایی مملو از شور و عشق به ایران اسلامی در پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت خانواده شهدا برگزار شد.

عقاب‌های تیزچنگ و بلندپرواز پایگاه چهارم هوانیروز ارتش و مهندسین پرواز مبتکر و خلاق و شرافتمندی که با ایثار و هنر و دانش زمینه علمی و فنی تداوم پرواز خلبانان را فراهم می نمایند همراه با خانواده هایشان در جمع پر مهر خود، خانواده شهدا را همچون نگینی در بر گرفتند تا یاد و خاطره شهیدان را گرامی بدارند و از سال های صبر و سختی خانواده شهدا تشکر کنند.

در این کنگره در اجتماع پر شور مردم قدردان اصفهان و رزمندگان، نبردهای ماندگار و حماسه های جاودان شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

در این آیین و در اجتماع پر شور مردم از خانواده های گرانقدر شهدا با اهدای گل استقبال صورت گرفت و سپس صحنه هایی از تاریخ انقلاب تا دفاع مقدس و تا به امروز توسط هنرمندان و هنروران همراه با جلوه های ویژه ای برای حضار نمایش داده شد.

دیدار چهره به چهره خلبانان جوان هوانیروز ارتش با خلبانان پیشکسوت هشت سال دفاع مقدس و حماسه سازان آزادای خرمشهر و شکست حصر آبادان و نبرد خیبر و آوردگاه مرصاد از حاشیه های دیدنی این مراسم بود.

سرتیپ دوم خلبان نوربخش باقری فرمانده پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تشکر از حضور گسترده مردم اصفهان در این مراسم و ادای احترام به شهدا و خانواده های ایثارگر و صبور شهدا، آمادگی همیشگی برای دفاع از ایران اسلامی و تداوم خلق حماسه های ماندگار را ویژگی خاص هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی از همکاری صمیمانه شهرداری منطقه شش اصفهان و پایگاه های حوزه یک و پانزده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق و پایگاه مقاومت بسیج هوانیروز در برپایی این کنگره تشکر و قدردانی کرد.

برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا با عنوان  
 
برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا با عنوان  
 
برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا با عنوان
 

 برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا با عنوان
 
برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا با عنوان  

برگزاری کنگره بزرگداشت شهدا با عنوان  

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار