امیر شاه صفی:

ماشین جنگی دشمن را متوقف کردیم/ اداره سه ماه نخست جنگ توسط نهاجا

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: در آغاز جنگ تحمیلی آماده‌ترین نیروی رزمی کشور، نیروی هوایی ارتش بود و سه ماهه نخست دفاع مقدس را این نیرو اداره کرد.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ - 25September 2016

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش در گردهمایی روحانیون این نیرو که صبح امروز در سالن اجتماعات مسجدالنبی(ص) ستاد نهاجا برگزار شد، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: این ایام یاد آور رشادت ها و ایثارگری شهدا، ایثارگران و رزمندگان ایران اسلامی است که با شجاعت بی بدیل خود کار عاشورایی کردند.

وی ضمن تجلیل از همه رزمندگان گفت: نیروی هوایی مثل همیشه که کارهای شاخص و ماندگاری از خود به جای می گذارد، در 8 سال دفاع مقدس نیزخوش درخشید و با انجام عملیات های بزرگ و اثرگذار، پیشروی دشمن را متوقف و ماشین جنگی دشمن را زمین‌گیر کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش و حضور این نهاد مقدس در کنار فرماندهی و حفاظت اطلاعات را به مثابه گوهری دانست که برکات فراوانی برای مجموعه ارتش داشته است.

وی عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات را دوبازوی قدرتمند فرماندهی برشمرد و اظهار داشت: این سه مجموعه همانند مثلث متساوی الاضلاعی هستند که وحدت آن ها ارتقا توان رزمی را به دنبال خواهد داشت.

امیر شاه صفی وجود عقیدتی سیاسی در یگان را بسیار مفید و موثر دانست و گفت: اگر در یگانی عقیدتی یک ساعت کار خود را تعطیل کند آن یگان ده روز عقب می افتد.

وی با اشاره به شبیخون فرهنگی و گسترش فضای مجازی در جامعه، وظیفه روحانیون عقیدتی سیاسی را خطیر و حساس برشمرد و افزود: باید با تشکیل اتاق های فکر در عقیدتی سیاسی به دنبال کارهای نو و اثرگذار در حوزه فرهنگی باشیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین جلیلی صفت رییس اداره عقیدتی سیاسی، بر جذب حداکثری، توجه ویژه به اماکن فرهنگی و نیروی انسانی بویژه سربازان از سوی روحانیون تاکید کرد.

انتهای پیام/ 241


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار