مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان:

دشمن قصد تخریب باورها و اعتقادات دینی نسل جوان را دارد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان گفت:دشمن در هجمه بزرگ فرهنگی قصد تخریب باورها و اعتقادات دینی ما به ویژه نسل جوان را دارد.
کد خبر: ۱۰۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ - 25September 2016
به گزارش دفاع پرس از کرمان، محمدرضا حسنی سعدی در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه دکتر علی باخدا،اظهار داشت: امنیت امروز ما حاصل خون شهدا و جان نثاری های شهیدان است.

وی افزود: تقارن بازگشایی مدارس و این هفته والا را به فال نیک می‌گیریم و این موضوع را به دانش آموزان گوشزد می‌کنیم که مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، با ایثار، جهاد و از خودگذشتگی در عرصه تعلیم و تعلم جهاد کنند.
 
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمان گفت: انتظار ما از آینده سازان این مرز و بوم این است که در این خطه با هدایت‌های اساتید خود برای دستیابی به اهداف متعالی نظام و انقلاب تلاش کنند.

حسنی سعدی خاطر نشان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های بزرگ مردانی است که آرامش و امنیت امروز را به ارمغان آوردند.
 
وی افزود: امروز جنگ تمام نشده و نبرد حق علیه باطل همچنان ادامه خواهد داشت، دشمن در هجمه بزرگ فرهنگی قصد تخریب باورها و اعتقادات دینی ما به ویژه نسل جوان را دارد و شما وظیفه دارید با ایمان به خدا و تمسک به شیوه اهل بیت(علیهم السلام) از دین و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنید.
 
مدیرکل بنیادشهید کرمان گفت: هدف از تحصیل در مدرسه خداشناسی و آشنایی با مبانی دینی است، ما به این دنیا نیامده‌ایم که فقط بخوریم و بیاشامیم. مفهوم زندگی آشنایی با خداوند متعال و مبانی دینی است و خداشناسی تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان است.
 
وی در خصوص هفته دفاع مقدس نیز اظهار کرد: آسایش و امنیت امروز به سادگی به دست ما نرسیده و حاصل خون شهدا و جان نثاری های شهیدان سرافراز است و آنان امروز نظاره گر رفتار و کردار ما هستند و انتظار دارند ما این امانت را با صداقت و درستکاری به نسل های بعدی انتقال دهیم.
 
یادآور می شود: وصیت نامه شهید «محسن برهانی» در مراسم صبحگاه مدارس کرمان  قرائت شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها